Струва ни се, че стюардите и стюардесите имат проста работа и това да са любезни с пътниците просто им е в кръвта. Това, обаче, изобщо не е вярно.
Екипажът не само трябва да осигури безопасността на борда, но и да се погрижи всеки пътник да получи задоволително обслужване.
Разбира се, като при всяка работа с клиенти, винаги има хора, които отказват да сътрудничат и да проявят разбиране. Летенето на хиляди метри над земята не прави изключение.
Мрежата в шок! Вижте какво гнусно нещо направи пътничка, след като се събу в самолета ВИДЕО
Няколко салонни служители в авиокомпании разкриха, че винаги си намират начин да отмъстят на груби пътници, пише „Дейли Стар“.
Бившата стюардеса Шон Катлийн, създала профила в Инсатграм “Passenger Shaming”, където се разкриват непристойни постъпки на пътници в самолети, сподели своята тайна.
Тя обясни, че отмъщението винаги е свързано с напитките, а тя самата си е изобретила свой начин да го прави.
„Взимам чаша и гребвам много лед, след това сипвам сода или сок, но само колкото две лъжици“, разказва тя и добавя, че нарича „коктейла“ „специалитет за задници“.
С тези панталони ще завъртите главата на всеки мъж СНИМКИ
Тя твърди, че никога не е слагала нещо в напитките, но разказа, че другите стюардеси също са намерили своя начин за отмъщение. „Никога не бих плюла в нечия чаша“, заяви тя.
Преди това друга бивша стюардеса – Манди Смит, сподели в своята книга, че огромен проблем на борда се оказва метеоризма на служителите.
Нейна колежка споделила: „Да летиш толкова много часове, колкото го правим ние, може да накара стомаха ти да се подуе като балон. Чувстваш се хато ходеща отходна яма и пърдиш като конен полицай“.
Стюардеса разкри кои две напитки е по-добре да избягвате в самолета
Естествено, това огромно количество газове няма как да бъде задържано: „Пускаш го по пътеката на пътниците. Наричаме го „опрашване на реколтата“.
„Убиформата ти вони на пръдня – наричаме го „аромат Боинг“, разкрива гнусните подробности тя.