Как да познаете скапания хотел още по снимките в интернет

Как да познаете скапания хотел още по снимките в интернет

Уебсайтът на един хотел е неговата визитна картичка

Благодарение на интернет резервирането на стая в хотел вече е много по-лесно. Препатилите туристи, обаче, знаят, че много често добре изглеждащите на снимки хотели често се оказват истински кочини, за които не биха си дали парите, ако знаеха предварително какво ги очаква.

Дори и да не са чак толкова плачевни, хотелите често използват малки трикове, с които да изглеждат по-атрактивни, отколкото са в действителност. А това крие голям риск гостът да се почувства силно разочарован, когато се настани, но да е твърде късно да направи нещо по въпроса. А разправиите с управители, смени на стаи и т.н. само допълнително развалят почивката.

Хора от цял свят показаха хотели, които са ги накарали да онемеят СНИМКИ

Вижте няколко съвета и признаците, по които да разпознаете лошия хотел още докато си правите резервацията онлайн:

Червените лампички, които да ви светнат – лош хотел

- уебсайтът на един хотел е неговата визитна картичка. Той ще ви разкрие всичко за престоя там не само чрез информацията, която предлага. Ако дизайнът на сайта изглежда остарят, ако текстът е пълен с правописни грешки или остаряла информация – червена лампа.

Тъй като в наши дни повечето резервации се правят онлайн, престижните и умни хотели влагат огромни усилия в сайтовете си. Ако не го правят, това е очевидна индикация за това колко усилия влагат и в самия хотел.

- снимките лесно се манипулират. Ако видите признаци на обработка – червена лампа.

Странно изрязаните снимки, кадрите с широки лещи (с вид на рибешк око), претрупаните сцени и близките кадри на нещо незначително (като украса с цветя) са червени лампи.

- мислете и за това, което не виждате на снимките. Ако търсите място на брега на морето, но сайтът не предлага никакви снимки от плажа, това е друга червена лампа.

- хотелите подбират хвалебствените коментари от гостите си и ги слагат в сайтовете си. Очевидно трябва да проверите за отзиви в големите платформи за пътувания като TripAdvisor. Червената лапма, обаче, трябва да ви светне, ако мениджърът на хотела отговаря на всеки негативен коментар. Ако отговорът е груб или безполезен, очаквайте същото отношение от човека и на място.

Съвети:

- винаги търсете точното местоположение на хотела – в някои градове хотел на нереално ниска цена „само на няколко километра“ всъщност е в район, който никой не харесва. Вероятно там тече ремонт на път или наблизо минава шумен влак.

Каквато и да е причината, прегледайте района с Google maps, например, и вижте колко отдалечени ще бъдете от желаните атракции. Направете проучване и на движението в посоката, която ви трябва – например от хотела до най-близкото летище. Google maps ще и покаже и как точно изглежда хотелът отвън.

- търсете фактите – повечето сайтове използват натруфен и описателен стил на писане, за да прокарат усещането за лукс, описвайки мрамора на пода като осмото чудо на света. За тези примамливи думи се плаща на писатели, които трябва да накарат нещо обикновено да изглежда специално.

Психологически трикове, с които ресторантите ни цакат още от менюто

Търсете фактите за хотела и ги свързвайте с това, което искате да преживеете там. Пука ли ви наистина дали нощната ви лампа ще блести със светлината на хиляди феи? Гледайте точно това, което търсите и се уверете, че описания като „прозорци, които се отварят, за да пуснат свежия океански бриз“ не означават всъщност „няма климатик“.

- четете отзиви за хотела с непрофесионални снимки. Това означава, че отзивите са лични на хора, които имат истински преживявания там.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

Коментирай