Камериерка, работила в 4-звезден хотел, разказа страшни неща, които управителите крият

Камериерка, работила в 4-звезден хотел, разказа страшни неща, които управителите крият

Служителите рядко говорят за това, често анонимно или пред най-близкият си кръг приятели

Служителите в хотелите и ресторантите пазят много и най-неочаквани тайни, свързани с обслужването на клиентите. Те рядко говорят за това, често анонимно или пред най-близкият си кръг приятели.

Камериерка в четиризвезден хотел, например, разкрива пред своя приятелка блогърка, че броят на зведите на хотела не гарантира нитово на обслужване, което всички очакват.

19 мръсни тайни на ол инклузива, които хотелиерите упорито крият

Тя работела в престижен четиризвезден хотел в град с население над 1 млн. души. Разказва неща, които няма как да разберете никога, освен ако не работита като камериерка, управител или ако самите вие не сте собственик на хотел.

Почистването на стаите

За почистването на стаите чистачките обикновено разполагат с 2-3 парцала и препарати за мебели, плочки, стъкло и баня.

Но нормата за почистване е 15-20 стаи на ден!

И с тези парцали се мие всичко в стаята – мебели, чаши, тоалетни, мивки, плочки.

Всичко се търка до блясък с кърпите, останали след напускането на гостите и които след изпиране ще бъдат поставени за новите посетители на хотела. „Всичко“ включва чаши, мивки, тоалетни, и плочки в най-различна последователност.

Трябва да се поясни, че според стандартите на този хотел чашите трябва да блестят и да нямат нито едно петно. Само 2-3 парцала за 15-20 стаи (не отделно за стъкло, а за всичко), изобщо не отговаря на този стандарт.

Защо японците слагат сол навсякъде в дома си

Един комплект парцали се издава на чистачката за няколко месеца. Той се пере всяка вечер в пералня, където трябва да се перат вещите на гостите, а на следващия ден се използва отново.

Покривката на леглото, естествено, не се сменя при всяко настаняване, а само ако е много силно замърсено. Под белия си чаршаф често можете да намерите чужда коса и други „подаръци“ от гостите, които са ползвали леглото не особено прилежно.

Ако хотелът е много търсен, бъдете подготвени за факта, че килимът ще бъде мръсен и прашен. Когато хотелът е много зает, просто няма време всички стаи да бъдат почистени.

При почистване след напускане на гостите, ако една кърпа изглежда суха и чиста, тя просто ще бъде изтупана и сгъната за следващия гост. Причината за това е недостигът на спално бельо и кърпи.

Малките подробности

Стаите нямат мрежи против комари. В студения сезон охлаждащата истема е заключена и, когато стане задушно, хората трябва да си отварят прозорците. Шумът от улицата пречи на почивката. А по правило хотелите са разположени в близост до натоварени пътища.

За четири звезди получавате платнена завеса във вашата „луксозна“ баня, които рядко се перат. Не се знае кой се е мил там преди това, но завесата често залепва за тялото ви, което вече е доста неприятно.

А миризмата на канализация в някои стаи е направо зловеща.

В този конкретен четиризвезден хотел собствениците не следят за подмяната на старото бельо. То никога не е достатъчно, а качеството на наличното изобщо не е задоволително – чаршафи, халати, кърпи).

При ежедневното почистване бельото и кърпите често не се сменят, просто защото няма с какво.

Гнусно: Стюардеси си признаха какви отмъщения спретват на грубияните в самолета

Проблемът не е в небрежността на камериерките, а в това, че те не са снабдени с достатъчен брой консумативи за почистване, кърпи, спално бельо. Често ги глобяват за недостатъчно зареждане на стаите, а те просто няма с какво да се зареждат.

„Вероятно вече ще си нося чаши, някакъв препарат и по-възможност кърпи, когато ходя в хотели. Препоръчвам същото и на вас“, пише блогърката, предала разказа на камериерката.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай

Иван павлов

Иван павлов 25.01.2020 14:13

Лелеее, по добре да спя на гарата.Това важи за чуждите хотели.В БГ. не е така нали знаете.

представете си

представете си 25.01.2020 14:49

ЧЕ НЯКОЙ АЗИС Е СПАЛ ПРЕДИ ВАС !?

Звезделина

Звезделина 25.01.2020 14:57

Добро утро. Това е познато и в България. Аз съм работила в 5 звезден хотел в Златни Пясъци. Там всичко се миеше с една гъба. И в т. Ч. И чашите.

представете си

представете си 25.01.2020 15:22

ЧЕ НЯКОЙ АЗИС Е СПАЛ ПРЕДИ ВАС !?

Dobriclia

Dobriclia 25.01.2020 20:14

Пълни глупости. Това може да се случи само ако управата на хотела е супер некадърна.

Хари Портър Мортър

Хари Портър Мортър 26.01.2020 0:11

Не само, че се случва, но е практика. Работил съм в натоварен хотел на Хийтроу, баф роуд. Чистили сме до по 40 стаи на ден..

Хари Портър Мортър

Хари Портър Мортър 26.01.2020 0:12

Супервайзорката беше една комплексирана мърша, парцал от Португалия, болна да командори. Персонала беше паплач, събрани от къде ли не и си правеха номера, поради недостатъчно възглавници и т.н.

Хари Портър Мортър

Хари Портър Мортър 26.01.2020 0:15

Не си тръгваш, докато не си изчистиш стаите. Познайте какво е да работиш в този ад и как се бърше.. храната каква е.. неремонтирани стаи и мебели пропити с миризми.. и т.н. Удома си е най-добре, не пожелавам да сте от другата страна - драмата е още по-голяма :-х

viliradka

viliradka 26.01.2020 18:00

Имам място за настаняване в Кранево. Доста хора го знаят, винаги са си заминавали с прекрасни впечатления. Не съм ги питала, сами бързат да ми го кажат, което разбира се ми е много приятно. Но никога, АБСОЛЮТНО НИКОГА!! не бих си позволила подобни гадости. Радка Николова.

666

666 27.01.2020 7:10

Измислици премислици на изгонени мързеливи камериерки.

Николай

Николай 27.01.2020 11:22

Това са 99 лъжи и 1 съмнителна!

mitko palausov

mitko palausov 27.01.2020 12:31

Tova se otnasja sa Hotelite w Bulgaria!!!

rummis

rummis 27.01.2020 12:54

Какви са тия глупости! Аз работя в хотел, 3*, такава простотия и през ум не би могла да ни мине - особено това са кърпите и парцалите. Пълен абсурд!