Въпреки че много хора не ходиха на почивка тази година, всички с нетърпение очакваме пътуването отново да стане свободно. Мечтата да заминем някъде за една седмица на слънце и коктейли ни крепи в тази тежка ситуация на пандемия.
След като прочетете тайната, която служители в авиокомпания разкриват за полетите, желанието ви може рязко да спадне.
Стюард разкри доста притеснителна информация във форума Reddit. И тя е, че повечето самолети имат повредени части.
На какви тренировки са подложени стюардесите преди да започнат работа ВИДЕО
Самолетите са огромни и имат много части, които имат нужда от поддръжка. Служител, работил в салона, твърди, че не всеки път, когато самолетът каца, се изпраща за ремонт. Той дори казва, че вероятно на всеки полет има много счупени части.
„Освен ако не сте големи късметлии и самолетът ви не е излязъл току-що пт хангара за основен ремонт, със сигурност ще има нещо счупено. Един самолет може да има много счупени части и въпреки това да му бъде позволено да лети. На счупените неща просто им се слага етикет, записват се и се слагат в списъка за поправка при следващ ремонт“, казва той.
Въпреки това самолетите си остават най-безопасното средство за придвижване, а много от дребните проблеми се оправят преди излитане. Когато това се случва, това е най-честата причина за закъсненията на полетите.
Ако машината има проблем, който е животозастрашаващ, той трябва да бъде оправен. Стюардите знаят, че това ще уплаши пътниците на борда. Затова те изричат няколко „бели лъжи“, разкрива стюардеса.
„Когато хората питат каква е причината за закъснението, ние обикновено им казваме тотална лъжа, защото истинският отговор ще уплаши пътниците. Имаме малък технически проблем и инженерите се занимават с него, а всъщност – херметизацията в салона не работи“.
За какво ни оглеждат стюардесите, когато се качваме в самолета
Ако това ви звучи притеснително, не се паникьосвайте. Стюардесите са обучени да ви помогнат в извънредни ситуации. „98% от обучението ни е за 0,1% от работата ни, което се надяваме никога да не използваме“, казва една от тях.
„Ходих на обучение 6 седмици и прекарахме три дни на служба“, добавя тя.