Важно: Ето какво трябва да направите, ако ви прецакат с хотелската стая!

Важно: Ето какво трябва да направите, ако ви прецакат с хотелската стая!

Когато избираме хотел, първо трябва да проверим дали той е категоризиран, като това може да стане чрез сайта на Министерството на туризма

В началото на летния сезон се появиха множество сигнали за измамени потребители, планирали своята почивка. Най-често проблемите са при резервация на хотел и начините на плащане.

"Ако не сме направили резервациите, трябва да внимаваме за това какви ще бъдат условията за мястото, което ще посетим. Една от препоръките е да се потърсят повече оферти, за да можем да сравним и цените, и условията", каза Габриела Руменова от платформата "Ние, потребителите".

Тя уточни, че когато избираме хотел, първо трябва да проверим дали той е категоризиран, като това може да стане чрез сайта на Министерството на туризма.

"Можем да видим колко са звездите и какъв е видът. От това зависи какви условия ще получим и с какво качество. Трябва да сме критични към отзивите. Често са фалшиви, създадени от самия хотелиер или от наети хора, включително и с изкуствен интелект. Могат да ни ориентират отзивите, за които си личи, че са оставени от реални хора, но трябва да бъдем критични", посъветва Руменова.

"Тайният Санторини" - едно от последните запазени кътчета в Гърция

Ако установим, че информацията в регистъра не отговаря на тази от офертата, това е ясен знак и трябва да се замислим дали това е единственото разминаване с предварителната информация, и това, което на място ще получим, посочи още гостът пред bgonair.

"Понякога стаята, за която сме платили, не е тази. Тогава имаме право да поискаме отбив от цената и да ни намалят с такъв размер, че да достигнем сумата, която трябва да платим за стаята, в която сме настанени.

Моят съвет е да реагираме веднага, да поискаме градивен диалог с представител на хотела, но да уточним какви са възможностите за нормалното уточняване на ситуацията. Дори и да стигнем до някакво споразумение, е добре то да се скрепи с писмен документ", категорична е Руменова. Тя напомни, че в 14-дневен срок трябва да съобщим за несъответствието. 

Интересни факти за китайците, които със сигурност не знаете

Според експерта преди да извършим онлайн плащане за почивката си трябва да направим проверка на сайта. "Да проверим кога е създаден сайтът. Практиката показва, че най-много измами се извършват чрез новосъздадени сайтове. Може да проверим и кой стои зад адреса, както и да сравним контактната информация с други резултати в интернет", посъветва тя.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай