След старта на сезонните директни полети до Барселона в края на април авиокомпанията зарадва пътниците си и с новина за линията до испанската дестинация. В началото на май 2023 г. „България Еър“ подписа договор с Iberia, с който включва Барселона като втора кодшеър дестинация.
Всички полети по линията ще бъдат оперирани от националния превозвач на България, а испанската авиокомпания ще издава билети за двете отсечки на своя бланка. Съвместният договор между двете авиокомпании включва още и линията София – Мадрид – София, по която също основен опериращ превозвач е националният превозвач на България.
Най-скъпият полет в света през 2023 година
Благодарение на договора за сътрудничество между „България Еър“ и Iberia много от предпочитаните летни дестинации са още по-достъпни на прага на отпускарския сезон. Освен като крайна точка, Барселона е и удобен трансферен пункт за пътниците на националния превозвач, които желаят да посетят някои от най-атрактивните дестинации на Иберийския полуостров - Порто, Билбао, островите Менорка и Ибиза и много други.
По този начин авиокомпания „България Еър“ още веднъж разширява мрежата от дестинации, които предлага на своите пътници. Слънчевите Лас Палмас и Тенерифе ще продължат да бъдат само на един билет разстояние и през този сезон с удобен трансфер в Мадрид.
Полети по линията София – Барселона – София ще бъдат изпълнявани през целия летен сезон, който бележи края си на 28 октомври. Разписанието включва две честоти на опериране седмично – вторник и събота, което дава възможност за едноседмична ваканция или кратко приключение с богато културно-историческо наследство, златни плажове и кристално чисти води.
Най-ниската цена за еднопосочно пътуване до магнетичната Барселона е само 95 евро в икономична класа и включва ръчен багаж до 10 кг., дамска чанта или лаптоп, безплатен кетъринг на борда, както и безплатен check-in 24 ч. преди полет.
Изгодно: Летим от Пловдив до приказни турски курорти за 63 евро
Разширяването на договора за сътрудничество с испанската авиокомпания Iberia е поредната стъпка, която националният превозвач прави в стремежа си да гарантира на своите пасажери богата мрежа от атрактивни дестинации на конкурентни цени и при изключително добри условия.