Строгите карантинни и ограничителни мерки по света постепенно се превръщат в минало. Възобновяват работа магазини, барове, ресторанти, туристически съоръжения. Включително големи и мини-хотели, хостели.
Какви промени са настъпили в правилата за обслужване на гости, какво се е появило ново и "излишно" е изчезнало , разбираме заедно със специалисти от The Sun.
И така, общият извод, който може да се направи чрез анализ на ситуацията във вече отворените хотели, е да се намали нивото на обслужване на клиентите и да се намали списъкът на предоставяните услуги.
Турски хотели пак цакат конкуренцията – хващаш коронавирус, плащат ти...
Това се улеснява на първо място от доста строги правила, наложени на съоръженията за настаняване от местните санитарни служители. Почти универсално това са:
промяна на хранителната система от бюфет на ала карт дори на закуска;
липса на минибар в стаите;
засилено почистване, което отнема повече време;
онлайн регистрация;
минимизиране на използването на асансьора;
рум сървиз непосредствено пред вратата;
използването на уреди за еднократна употреба и подправки в индивидуални опаковки;
носене на маски вътре в сградата.
В хотелите, които предлагат само нощувки и в хостелите, всички общи части, като душове, тоалетни, перални, са напълно затворени или работят по предварителна резервация. И между всеки клиент се дезинфекцират задължително.
Интересно е как работи най-новата система за онлайн регистрация. На рецепционните бюра вместо обичайните служители се инсталират монитори, чрез които се осъществява комуникацията и процедурата за регистрация/напускане.
Много хотели не са отворили своите ресторанти и барове, защото е почти невъзможно да се спазят всички изисквания на местния „надзор на потребителите“ и да се избегнат нарушения. Вместо това те предлагат рум сървис или сервиране в други общи части.
Самите стаи вече трябва да са празни между гостите и тази пауза може да бъде до 24 часа.
От стаите ще изчезне не само всичко, което може да бъде замърсено и върху което могат да оцелеят вирусите: допълнителни възглавници, закачалки, вестници, но и безплатни тоалетни принадлежности и чайници.
Ново 20! Пуснаха фалшиви полети от истински летища - хиляди искат билет
Ако в описанието на хотела има басейн, фитнес или СПА комплекс, се препоръчва да се уточни преди резервацията: най-вероятно те ще бъдат затворени, или можете да ги посетите само по предварителна заявка.
От останалите забележителни иновации отбелязваме липсата на пикола, които да ни вземат куфарите.