За какво ни оглеждат стюардесите, когато се качваме в самолета

За какво ни оглеждат стюардесите, когато се качваме в самолета

Усмихнатите и привлекателни служителки са всъщност едни ходещи и говорещи скенери, които могат да различат добрия от опасния човек само с един поглед

Правенето на профил – оценката на психологическия портрет на един пътник, не приключва с митническата проверка. След като минете през охраната, се качвате в самолета, където започва най-интересната част.

Усмихнатите и привлекателни стюардеси са всъщност едни ходещи и говорещи скенери, които могат да различат добрия от опасния човек само с един поглед.

Вижте кои са 7-те основни неща, за които стюардите ни наблюдават, когато се качваме на самолета, подбрани от Bright Side.

Стюардеси разкриха истината за свалките с колегите на борда

1. Стюардесата със сигурност ще забележи, ако не кажете „Здравей“

Има си причина стюардесите да ви посрещат със „Здравейте“. Това е част от начина да ви преценят. Ако един човек дори не може да отвърне на поздрава, значи няма никакъв шанс той да помогне в екстремна ситуация. Ако някой е дружелюбен и добре настроен, обикновено това говори много за характера му за това, че би помогнал, в случай на нужда.

2. Не ги гледате в очите

Стюардесите винаги гледат пътниците в очите, когато ги посрещат на борда. Ако пътникът се опитва да избегне директен визуален контакт, това е тревожен сигнал. Логиката е проста: ако сте направили нещо лошо, гледате настрани. Естествено, не всеки, който гледа настрани, е направил нещо лошо. Това е само един от знаците, върху които от персонала правят своите заключения.

3. Имате бледо лице и червен нос

Преди да се качи на самолета, пътникът може да бъде помолен да покаже бележка от лекар, която да удостовери, че заболяването му не представлява опасност за околните и не може да се разпространява по въздуха. Но човек, който кашля и му тече носът, може да бъде пуснат да лети, ако каже, че има алергична реакция към котки, например. Това създава големи главоболия на стюардесите, защото те трябва да го питат как се чувства, да му обръщат допълнително внимание, а също и да му търсят седалка, на която да е далеч от другите пътници, които се страхуват да не се заразят.

4. Носите листовки и брошури

Ами ако пътникът започне да говори с хората около него, опитвайки се да ги убеди да се присъдединят към култ или нещо подобно? Основната задача на стюардите е да направят полета възможно най-безопасен и удобен за всички. Затова агитиращи пътници, които споделят своята „мъдрост“ с околните, са истински кошмар.

5. Използвате много междуметия и говорите твърде бързо, когато отговаряте на въпроси

Многото междуметия и паузи са знак, че някои е разтревожен. Така че ако хората говорят твърде бързо или твърде бавно, това е тревожен сигнал. Обикновено така правят хората, които крият истинските си намерения. Разбира се, никой не очаква от васт да говорите като телевизионен водещ, но ако изглеждате подозрително и говорите така, че е трудно да ви се разбере, може да предизвикате допълнително внимание.

6. Изглеждате като древногръцки бог

Ако стюардесата ви се усмихва и се заглежда в силните ви ръце, най-вероятно не е, защото сте много красив. Всъщност тя ви определя като потенциален източник на помощ. Можете да бъдете полезни, ако има шумен и проблемен пътник, възрастна жена с много тежки чанти или ако се наложи да отворите аварийния изход. Стюардесите са еднакво щастливи да имат силни пътници, също колкото и ако сред тях да има лекар, пилот или професионалист от спасителен екип.

7. Прекалено шумни и нерни сте

Чешете си главата и ръцете, напрягате си мускулите на лицето, прокашляте се и въртите глава, променяте позицията си прекалено често – тези и други невербални сигнали са признак, че човек се опитва да скрие нещо или дори замисля нещо. Когато някой се смее твърде много, това може да значи, че е прекалено притеснен. Тези пътници изискват повече внимание и търпение, също както и хората, които се страхуват да летят.

Нестабилните хора бързо се разползнават, а стюардесите запомнят къде седят и ги наблюдават. Тези хора могат да станат агресивни, което може да застраши безопасността на полета.

Защо стюардесите обслужват по-добре задните редове на самолета

Разбирането, изготвянето на профил не означава да се прави заключение само върху една дума или действие. Това е комбинация от преценки на поведението. Нашата собствена сигурност зависи от способността на стюардесите да правят тези заключения.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай