След като се отказа от „полетите до никъде“ Singapore Airlines възнамерява да изстреля храненето на борда на самолет до съвсем ново ниво, като превърне един от своите гиганти А380 в „поп-ъп ресторант“.
Гостите ще могат да се качват на самолета на земята и да избират от специалните гурме-менюта на авиокомпанията.
Преди сервирането на ястията Singapore Airlines ще предоставя на гостите пълен тур на суперджъмбото и специална програма с посещение на тренировъчните комплекси на авиокомпанията. По този начин превозвачът иска да привлече своите клиенти, които искат да летят, но не могат да го направят заради пандемията.
Новият бизнес салон на втората палуба с обединяващи се седалки на средния ред-
Първоначално една от водещите авиокомпании в света възнамеряваше да предлага редовни развлекателни полети, които станаха известни като „полети до никъде“, при които самолетът излита и каца на едно и също летище, след между 45 и 90 минутен полет за развлечения.
Това са най-страшните летища на планетата
Тя обаче беше принудена да се откаже от идеята, заради обществената реакция на недоволство, поради екологичния ефект от подобни безцелни полети.
Така Singapore Airlines бързо адаптира идеята в друга посока – специален авио-ресторант.
Ресторантът – самолет, е разположен на летище Чанги.
Славната история на А380 се оказа кратковременна и залезът наближава
Превозвачът призовава гостите на специалното събитие да са облечени и в традиционни сингапурски или национални одежди, а тези, които го направят ще получат и специални подаръци.
Безплатните удоволствия в скъпарския Сингапур
Менюто ще е съставено от традиционни и интернационални ястия, които се сервират на борда в бизнес и първокласните салони на авиокомпанията, а всички напитки ще са включени в билета.
Междувременно британският авиационен експерт Мартин Линдсторм разказа кои предмети са най-опасните в ръчния багаж в самолета по време на пандемия.
Според него паспортите на пътниците представляват най-голяма опасност. Той нарече и мястото на паспортния контрол „най-заразното на летището“.
Друг елемент, който съдържа голям брой микроби, е мобилният телефон.
„Мислете за смартфона си като продължение на ръката си и го дезинфекцирайте редовно“, посъветва Линдстрьом.
Експертът призова пътниците да носят със себе си дезинфектантни кърпички, за да изтрият всички повърхности, които ще докоснат.