Туристически агент, който познава много от клиентите си и след почивката, след като стават приятели в социалните мрежи, разказва невероятни неща.
Той разкрива, че често от публикациите не може да повярва, че са били на едно и също място.
"Много често клиентите искат да летят до морето за малка сума, но в същото време не искат да признаят пред приятели и познати, че не могат да си позволят скъп хотел.
да впечатлят, приключенските пътешественици се придържат към редица трикове", разкрива агентът.
Едно от местата, където туристите лъжат в снимките си, е хотелският басейн.
В много места в Европа и Азия плажът на евтин хотел може да бъде в непосредствена близост до плаж към петзвезден курорт.
Така че на снимките на туристите рядко ще видите чадъри или плажен бар с името на техния хотел.
Но пък 99% от плажната зона на шикозната "петица", стояща до нея, ще бъде видима и дори някои ще се тагнат оттам.
Блогъри си позволиха своеволие в Иран, хвърлят ги в затвора ВИДЕО
От снимката никога няма да разберете какво всъщност е впечатлението на човека от хотела.
"Миналата година някои от клиентите ми бяха много ограничени във финансите и затова резервираха много бюджетен хотел. Но под снимката в Instagram те написаха, че хотелът е супер, храната е супер и т.н.
Освен това, когато след завръщането си ги попитах дали хотелът наистина е отговарял на очакванията им, те отговориха, че всъщност е бил доста долнопробен", разкрива екскурзоводът.
Снимките край яхти и скъпи коли са класика на жанра.
Другите са на скъпи, морски ястия.
Създават впечатлението сякаш даден човек всеки момент ще се наслади на ястието, а всъщност често туристите използват рекламни фотографии.
Ако категорията на резервираната стая не е с изглед към морето, тогава снимката на балкона „Добро утро“ или „Какъв красив залез“ едва ли ще видите.
В някои страни хотелите продават посещения в своите ресторанти или аквазони. Например може да не отседнете в известния хотел Atlantis the Palm 5 * на Palm Jumeirah в Дубай, но можете да си купите вход към водния парк на този хотел или посещение на ресторант.
Зад камерата: Грозната истина за живота на блогърите-пътешественици
Точно от тази възможност се възползват не малко туристи.
Ако вашият профил в социалните мрежи съдържа снимки само от този хотел, мнозина определено ще си помислят, че точно в него сте си почивали.
Снимки с покупки от безмитните зони. Тук е препоръчително да снимате торбата с покупките, така че да не е ясно какво има там.
По-точно, за да изглежда, че сте се пренатоварили.
Според екскурзовода все повече хора нямат достатъчно пари, за да покажат стандарт, но всячески се опитват да замаскират това.