Как туристите лъжат в социалните мрежи, че са изхарлчили много пари за почивка

Как туристите лъжат в социалните мрежи, че са изхарлчили много пари за почивка

Много често те искат да летят до морето за малка сума, но в същото време не искат да признаят пред приятели и познати, че не могат да си позволят скъп хотел

Туристически агент, който познава много от клиентите си и след почивката, след като стават приятели в социалните мрежи, разказва невероятни неща.

Той разкрива, че често от публикациите не може да повярва, че са били на едно и също място.

"Много често клиентите искат да летят до морето за малка сума, но в същото време не искат да признаят пред приятели и познати, че не могат да си позволят скъп хотел.

да впечатлят, приключенските пътешественици се придържат към редица трикове", разкрива агентът.

Едно от местата, където туристите лъжат в снимките си, е хотелският басейн. 

В много места в Европа и Азия плажът на евтин хотел може да бъде в непосредствена близост до плаж към петзвезден курорт. 

Така че на снимките на туристите рядко ще видите чадъри или плажен бар с името на техния хотел. 

Но пък 99% от плажната зона на шикозната "петица", стояща до нея, ще бъде видима и дори някои ще се тагнат оттам. 

Блогъри си позволиха своеволие в Иран, хвърлят ги в затвора ВИДЕО

От снимката никога няма да разберете какво всъщност е впечатлението на човека от хотела.

"Миналата година някои от клиентите ми бяха много ограничени във финансите и затова резервираха много бюджетен хотел. Но под снимката в Instagram те написаха, че хотелът е супер, храната е супер и т.н.

Освен това, когато след завръщането си ги попитах дали хотелът наистина е отговарял на очакванията им, те отговориха, че всъщност е бил доста долнопробен", разкрива екскурзоводът.

Снимките край яхти и скъпи коли са класика на жанра.

Другите са на скъпи, морски ястия. 

Създават впечатлението сякаш даден човек всеки момент ще се наслади на ястието, а всъщност често туристите използват рекламни фотографии. 

Ако категорията на резервираната стая не е с изглед към морето, тогава снимката на балкона „Добро утро“ или „Какъв красив залез“ едва ли ще видите.

В някои страни хотелите продават посещения в своите ресторанти или аквазони. Например може да не отседнете в известния хотел Atlantis the Palm 5 * на Palm Jumeirah в Дубай, но можете да си купите вход към водния парк на този хотел или посещение на ресторант.

Зад камерата: Грозната истина за живота на блогърите-пътешественици

Точно от тази възможност се възползват не малко туристи. 

Ако вашият профил в социалните мрежи съдържа снимки само от този хотел, мнозина определено ще си помислят, че точно в него сте си почивали.

Снимки с покупки от безмитните зони. Тук е препоръчително да снимате торбата с покупките, така че да не е ясно какво има там. 

По-точно, за да изглежда, че сте се пренатоварили. 

Според екскурзовода все повече хора нямат достатъчно пари, за да покажат стандарт, но всячески се опитват да замаскират това. 

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

Коментирай