В социалните мрежи избухnа скандал около обслужването на полетите на Air India.
По време на полет от Делхи до Ню Йорк туристка откри хлебарка в сервирания й омлет. Пътничката твърди, че синът й е получил хранително отравяне и търси отмъщение.
Инцидентът стана на 17 септември, но публикацията и снимковите доказателства се появиха в публичното пространство едва на 28 септември. Според жената тя и двегодишният й син успели да изядат половината ястие, преди да видят насекомото вътре.
За да привлече вниманието към публикацията си, туристката постави официални тагове на авиокомпанията, Гражданската авиация на Индия и дори министъра.
Отговорът на Air India не закъсня. Представител на компанията изрази съжаление за инцидента и увери, че ще бъде извършено задълбочено разследване. Също така беше отбелязано, че доставчикът на кетъринг по време на полет е един от най-добрите и готви за водещите световни авиокомпании.
Междувременно изданието цитира негативния опит на друг пътник, възмутен от качеството на обслужване в бизнес класата на този авиопревозвач при полет до САЩ.
Според него салонът бил много неподреден. Въпреки факта, че с него имало само четирима туристи, стюардесата не си направила труда да подреди добре масата преди вечерята и да постави покривка.