7 хитринки, които ще ви помогнат да си резервирате по-луксозна стая за малко пари

7 хитринки, които ще ви помогнат да си резервирате по-луксозна стая за малко пари

Времето за пътуване съвпада с меден месец, рожден ден или друг празник? Не се колебайте да кажете с голяма усмивка при резервация или настаняване

Отивайки на почивка, всеки иска да остане в скъп апартамент, но понякога има достатъчно пари само за скромна стандартна стая. В тази ситуация можете да опитате да организирате самостоятелно надграждане на стаята - безплатно или със символична такса.

Предлагаме ви 7 начина да го направите безплатно.

1. Специални събития

Времето за пътуване съвпада с меден месец, рожден ден или друг празник? Не се колебайте да кажете с голяма усмивка при резервация или настаняване. Често в такива ситуации хотелите предлагат настаняване в по-висока категория стаи като „комплимент“.

2. Слаб сезон и делнични дни

Наивно е да се надяваме, че свободните стаи ще бъдат налични в разгара на лятото за уикенда. Но ако пристигнете през слабия сезон в делнични дни и попитате дали условията могат да бъдат подобрени, персоналът може да се отзове на среща.

По-добре е да се настаните в късния следобед, когато персоналът на рецепцията вече знае със сигурност дали има празни стаи и е по-готов да пусне гостите там.

3. Програма за лоялност и чести посещения

Най -лесният начин да надстроите категорията си за настаняване е да станете член на програмата за лоялност. В някои случаи гостите натрупват бонуси и ги обменят за надграждане, в други броят на посещенията увеличават престоя с ден.

Дори и да няма система за лоялност в хотела, но не отсядате там за първи път, струва си да споменете това и да попитате дали има бонуси за редовни клиенти.

Отварят най-дълбокия басейн в света - цял потопен град! ВИДЕО

4. Нови хотели

През първата година след откриването на хотела те се опитват с особено старание да създадат добро мнение за себе си, работят по най-благоприятните условия за пътуващите и често предлагат добри бонуси в замяна на отзиви.

Системата ол инклузив има и своите недостатъци под формата на няколко излишни килограма, които определено ще върнете от такава почивка. 

5. Операция „Недоволен клиент“

Ако номерът не съответства на снимките и описанието, в него се откриват замърсявания, прах и други проблеми, не се колебайте да заявите това, като посочите всички недостатъци. Хотелът, който цени репутацията си, със сигурност ще се опита да компенсира недоволството на клиента, като му предложи различни бонуси.

Разбира се, не бива да разпалвате скандал от нулата - освен ако не сте майстор на съдебно дело на ниво 90 (но тогава нямате нужда от нашия съвет).

Исковете трябва да бъдат направени правилно и само когато са основателни.

6. Улов на специални оферти

Понякога тези, които следват отстъпки и промоции, успяват да се настанят в луксозни стаи, вместо в обичайните: официалните уебсайтове на хотели и системи за резервации периодично предлагат безплатни или много евтини надстройки. Освен това много хотели предлагат отстъпки за определени категории туристи, например възрастни хора.

Какво има вътре в Наклонената кула в Пиза и защо всъщност не пада

7. Презареждането е радост

И последното, малко рисковано и, разбира се, не гарантиращо нищо, е да се опитате да играете в ситуации на презареждане. Много хотели (предимно малки, в големи комплекси с резервации могат да дежурят денонощно) спират да обработват заявки след 18:00 местно време.

Ако двама души резервират една и съща стая за една нощ, някой ще получи скъпа опция.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай