Когато за първи път се настаните в хотел, повечето хора веднага правят някои неща, за които дори не подозират. Това е различно при мъжете и жените, показва проучване.
Някои може да искат да си починат и направо да си легнат, а други ще надникнат в банята или ще пуснат телевизора.
6 знака, че хотелската стая е зле почистена
Учените са открили, че при пристигането си в хотела най-много обичаме да скачаме по леглото, да гледаме телевизия и да се ровим из банята. В това изследване са разгледани навиците на гостите при влизане в нова хотелска стая и е установено, че те се различават в зависимост от пола.
Жените първо ще проверят какво има в банята от гледна точка на козметика, дали има шампоан, душ гел, малък сапун или четка за зъби. Мъжете ще вземат дистанционното и ще проверят какви канали се предлагат.
От гостите мъже 19 на сто от тях признават, че правят това първи, но и нежният пол не остава по-назад - 15 на сто от жените също гледат предложенията от канали по телевизията.
Любимо занимание и на двата пола е гледането през прозореца на хотелската стая. Цели 54 процента от жените и 48 процента от мъжете казват, че им е приятно да гледат непознатия изглед от чиста, подредена стая. След като проверят стаята, те правят същото и с останалата част от хотела. От анкетираните мъже 13 на сто ходят на фитнес или на басейн, както и 16 на сто от жените.
Интересно е също, че представителките на нежния пол първи посягат към бутилките в минибара. 11 процента от тях го направят, в сравнение с едва 8 процента от мъжете. Една на всеки 10 жени веднага отива до тоалетната на хотела по нужда, което правят само 8 процента от мъжете.
"Очевидно е, че мъжете и жените имат много различен списък с приоритети, когато пристигат в хотел" каза Кейт Хопкрафт, един от изследователите.
Хитро: Къде да крием парите и бижутата си в хотелската стая
Анкетата установи и какво ни дава най-голяма доза адреналин, когато тръгваме на ново пътуване. Първото място е за возенето в самолета (48 процента), а на второ място е влизането в нова хотелска стая. Само 38 процента от анкетираните се развълнуват сериозно от стягането на багажа.