Ето кога може да съдим авиокомпания

В случай, че сами си закупим нещо, е важно да запазим касовата бележка

https://pochivka.blitz.bg/narachnik/eto-koga-mozhe-da-sadim-aviokompaniya Pochivka.blitz.bg
Ето кога може да съдим авиокомпания

Източник: Снимка: Shutterstock

Преди да тръгнем за летището, е добре да проверим как се движат полетите и дали имаме нова информация от авиокомпанията в пощата си, посочва Соня Спасова, директор на Европейския потребителски център.

„Ако чакаме повече от 2 часа, авиокомпанията трябва да ни предостави така наречените грижи – храна и напитки. При по-дълго чакане – авиокомпанията трябва да осигури и хотел, и транспорт“, обяснява тя. Ако не бъдат предоставени тези грижи, пътниците могат сами да си ги осигурят и да запазят касовите бележки, за да претендират по-късно за компенсации.

Летище Пловдив обяви зимно разписание с полети до ключови дестинации

При закъснение от два часа авиокомпаниите понякога раздават ваучери и кроасани. В случай, че сами си закупим нещо, е важно да запазим касовата бележка.

При отмяна на полет, авиокомпанията е длъжна да възстанови цената на закупения билет. Спасова обяснява: „Трябва все пак да си ги поискаме, защото авиокомпаниите имат хиляди клиенти от цял свят и понякога може да има някакво техническо недоразумение.“

Парите трябва да бъдат възстановени до 7 дни. Ако това не се случи, пътуващите могат да се обърнат към Европейския потребителски център.

Ето как да се докопате до най-хубвото място в самолет на Ryanair

При подаване на жалби за компенсации, е важно да запазим всички документи, включително бордни карти.

Горещи

Коментирай