Мениджър разкри какви номера въртят малките хотели на гостите си

Мениджър разкри какви номера въртят малките хотели на гостите си

Някои от тези тайни могат да ви смаят с това колко незначителни на пръв поглед изглеждат

Когато пътуваме, хотелите стават наш временен дом. А ние искаме да спим в меко легло с чисти чаршафи. След дълги разходки или бизнес срещи не ни се спори с рецепционисти за неработещи сешоари.

Хората, които знаят най-много за това какво се случва в хотелите, са мениджърите. Управител на малък хотел с няколко години стаж разкрива неподозирани детайли от случващото се там, които остават скрити за гостите.

„Прокълнатият хотел“ - 105 призрачни етажа и 3000 празни стаи

Някои от тези тайни могат да ви смаят с това колко незначителни на пръв поглед изглеждат, но всъщност са ключови за печелене на още пари. Вероятно ще се изненадате и да разберете защо понякога малките хотели са за предпочитане пред големите вериги.

Вижте признанията на мениджъра за бранша, които могат да се окажат и полезни при следващото ви пътуване:

- Смята се, че в хотелите покривките на леглата се перят рядко и кафе машините са мръсни. Може би така е в големите хотели, но в по-малките чистотата е много важна.

Когато имате само 8 стаи, нямате басейн и ресторант, всичко, което можете да направите е да си изчистите стаите. Затова и покривките за леглата се перат почти толкова често, колкото и спалното бельо – поне веднъж седмично. А кафе машината се чисти всеки ден. Същото важи и за чиниите – мият се всеки ден, независимо дали са ползвани или не.

- За съжаление не мога да кажа същото за завесите. Колко често перете завесите вкъщи? Ако не сте алрегични към прах, предполагам веднъж годишно средно. Хотелите го правят веднъж годишно, което не е много често.

- Стаите винаги се чистят преди да пристигне новият гост, но има един трик. Няколко часа преди да дойде новият гост камериерката мие всичко с полиращ препарат. Тя излива добре миришещ препарат в тоалетната и пуска водата. И така стаята изглежда и мирише сякаш току-що е почистена.

- За да накара гостите да огладнее сутрин и да ги подтикне да поръчат закуска, мениджърът винаги прави кафе. Миризмата на кафе в лобито е много силна и всички внезапно огладняват.

- Опитайте се да не пиете разтворимото кафе и чая на торбички, които са безплатни. Те са възможно най-евтините стоки, защото са безплатни. Обикновено се предлагат на клиентите докато чакат да се регистрират. В нашия хотел сервирахме много хубаво кафе на закуска, но не беше безплатно.

- Малките хотели нямат кухни. Те нямат много пространство и, ако все пак имат, биха направили още една стая, вместо кухня. В малък хотел можете да се надявате най-много на малка микровълнова фурна.

- Всеки хотел, дори най-малкият, има безплатни услуги. Нашият винаги е предлагал безплатно сешоари и чехли, а във сяка стая шампоан, сапун и душ гел. Винаги сме принтирали неща за гостите си или сме им викали такси. Малките хотели нямат списък с безплатните услуги, затова винаги трябва да питате рецепционистите. Нещо може да е безплатно в нашия хотел, но не и в съседния.

Това са най-мръсните неща в хотелите, които не трябва да докосвате

- Много гости се притесняват, че добрите отзиви се пишат от собствениците на хотела или от служителите, за да повишат оценката му. При някои услуги като Google Maps всеки може да напише отзив и това не е хубаво. Но на сайтове като Booking и Airbnb можете да пишете ревю само при потвърдена резервация и след като сте напуснали. Един нормален хотел никога няма да направи фалшива резерация, само за да напише ревю. Ако искате истински отзиви, посещавайте такива сайтове.

Източник: Brightside.me

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай

Boss

Boss 25.09.2020 17:03

Ot tova po typa statiq ne bqx 4el