Никога не правете тези 4 неща при излитане и кацане на самолет

Прочетете повече за това как да не се държите в началото и в края на полета

https://pochivka.blitz.bg/narachnik/nikoga-ne-pravete-tezi-4-neshha-pri-izlitane-i-kacane-na-samolet Pochivka.blitz.bg
Никога не правете тези 4 неща при излитане и кацане на самолет

Излитането и кацането са най-опасните етапи по време на един полет.

Именно тогава безопасността на борда на самолета зависи не само от членовете на екипажа и изправността на самолета, но същевременно и от поведението на пътниците в него.

Брутална агресия в самолет: Пътник опита да отвори пилотската кабина и преби стюардеси

Днес ще ви споделим 4 неща, които никога не бива да правите при излитане и кацане.

Прочетете повече за това как да не се държите в началото и в края на полета - в нашия материал.

Заспиване

Ако предпочитате да спите по време на полета, опитайте да спите само след като самолетът достигне нужната височина. Факт е, че по време на излитане и кацане натискът на борда се променя драстично, поради което пътниците често имат заглъхване на ушите.

По време на сън човек не може да се прозява или да преглъща, за да балансира спада на налягането. Това може да причини замайване, шум в ушите и дори временна загуба на слуха.

Носене на слушалки

Много пътници пренебрегват искането на стюардесите да си „свалят слушалките“ и това е грешно. Ако по време на излитане или кацане възникне аварийна ситуация и екипажът на кораба започне да издава спешни команди на пътниците, човек, който носи слушалки, може да пропусне всичко и сериозно да си плати за това.

В Ню Йорк се появява невиждан до момента страховит атракцион

Носене на контактни лещи

Обикновено въздухът на борда на самолет е изключително сух. Ниските нива на влажност могат да причинят непоносимост към контактни лещи и сухота в очите, което е опасно както за пътниците, така и за екипажа. За да избегнете рискове, препоръчително е да свалите лещите си преди полет и да ги поставите само след кацане.

Сенници на прозорците

Необходимо е да се вдигнат сенниците на прозорците в началото и в края на полета, така че чрез тях, ако нещо се случи, екипажът да забележи необичайна ситуация зад борда. Освен това отворените завеси помагат на пътниците да свикнат по-бързо с дневната или нощната светлина, което означава, че в случай на спешна евакуация те ще действат много по-бързо.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Горещи