Руският пилот на гражданската авиация заяви, че униформеното и неподходящо поведение на пътниците най-досадните моменти в работата си. Той разказа и за други неприятни фактори в професията си.
Командирът на самолета не харесва изобщо униформата си - според мъжа тъканта е изработена от „най-евтината синтетика“, което прави неудобно да се работи в такива неудобни дрехи, особено в жегата.
Освен това пилотът отбеляза нецивилизованото и лошо възпитано поведение на някои пътници. По думите му често заради закъснели туристи се налага отлагане на полета, което носи загуби на авиокомпанията, а на полетния екипаж - глоби.
„Пътуващите са ядосани, защото смятат, че знаят всичко за авиацията и понякога решават да ни научат как да работим. Това е особено вярно за тези, които летят в бизнес класа. Понякога такива права на изпомпване трябва да бъдат предадени на полицията веднага след кацането“, добавя пилотът.
Отварят за туристи един от най-красивите плажове в света близо до България
Наред с други неща, руснакът отбелязва нощни и ранни заминавания, реверсивни полети, монотонни ястия на борда, неразбираем акцент от чуждестранни диспечери, както и пътници, които пренебрегват изискванията на членовете на екипажа. Също така пилотът е възмутен от липсата на образование на хората, които пишат за авиация.
„Понякога чета някои блогъри и се чудя - е, не можеш да бъдеш толкова невеж! Това, което се тресе, че самолетът размахва крила, както пишат, е нормална ситуация за движение във въздуха. Веднъж един волгоградски блогър написа толкова рядка глупост - веднага се вижда, че има много страхове, но не и грам знания “, каза източникът.
По -рано през септември стюардесите изброиха навиците на пътниците, които вбесяват членовете на кабинния екипаж. Например, според една от стюардесите, един от най -досадните въпроси е да им кажете над кой град лети самолетът.