Собствениците на един от хотелите в Обединеното кралство Анди и Джулиан Банер-Прайс разказаха за това как лъжат гостите в луксозните хотели.
За това пише The Sun.
Хотелиерите споделят, че не винаги може да се има доверие на снимките на местата за настаняване, тъй като се избират най-успешните ъгли и светлина.
Пътуващите са посъветвани да прочетат отзиви и да разгледат снимки, направени от гостите.
Нова, страшна измама дебне туристи в хотелите и остават без пари
Според собствениците някои хотели изглеждат луксозни само на пръв поглед, но често туристите не получават комфортни условия там.
Летищни измами - как лъжат туристите
Те прибягват без срам до фотошоп, като използват трикове, за да разкрасяват, да правят басейните и стаите да изглеждат по-големи, да манипулират гледката и др.
От туристическото списание Oyster показват още няколко разлики в снимките на рекламите на хотелите и действителността:
Действителност: Този басейн изглежда доста по-малък
Реклама: The Langham Hotel в Бостън
Действителност: Стаята изглежда много по-малка
Реклама: Country Club Lima Hotel, Перу
Действителност: Басейнът не е толкова луксозен, колкото в рекламата
Реклама: L'Enfant Plaza Hotel, Вашингтон
Действителност: Къде отиде гледката?
Реклама: Mandalay Bay, Лас Вегас
Действителност: Успех с намирането на шезлонг
Тази снимка е стара, но е класика в жанра. Това, което са направили от хотела, не може да се определи като „разкрасяване с фотошоп”, това си е измама:
Реклама: Мандарин Ориентал, Маями
Действителност: без коментар