Сервитьорите наблюдават клиентите от момента, в който те влязат в кафенето или ресторанта. Обикновено си мислим, че единственото, което ги интересува е бакшишът, но всъщност добрите професионалисти забелязват много повече от това колко платежоспособни са посетителите.
Сервитьорите разкриват кое е първото нещо, което забелязват, когато влезете в кафене или ресторант. И посочват кои от нещата, които са видели, са просто нетърпими.
Блондинка заведе приятелки на ресторант, но когато получи сметката ѝ стана лошо ВИДЕО
Докато обмисляте на коя маса искате да седнете, сервитьорите вече са забелязали няколко неща за вас. Когато сте поръчали питие, нямате представа за какво си бъбрят барманът и сервитьорът и какво впечатление сте направили. Те са като скенери и им трябват само няколко минути, за да ви оценят по няколко елемента: как се държите на масата, дали сте взискателен и изтънчен гост, дали пренебрегвате децата си и дали уважавате този, който ви обслужва.
Вярвате или не, първото нещо, което сервитьорите забелязват, е дали сте постоянно на мобилния си телефон и дали им обръщате внимание. „Когато за първи път се приближите до масата, забелязвате ръцете на телефона... Виждате, че хората, които седят без мобилен телефон имат истинска близка връзка, независимо дали са само приятели или двойка“, казва Морган Тейлър. Точно това са хора, с които и сервитьорите обичат да говорят, защото ще направят някой коментар, който да улесни деня им.
„Независимо дали ще се стигне до голям бакшиш или не, със сигурност е по-приятно, отколкото да обслужваш хора, които не вдигат поглед от мобилния си телефон“, добавя той.
Също така сервитьорите наблюдават как родителите се отнасят към децата си, към съпрузите... "През годините съм срещал много различни хора, като любимите ми винаги са били семейства с деца. Тъй като съм дете по душа, обичам да играя игри и общувам с детето докато се грижа за семейството“, казва Джейкъб Коен, сервитьор с десетилетия опит.
Той допълва, че за негово съжаление днес децата често са игнорирани от родителите си. Те ги водят със себе си в ресторант или кафене и след това им „слагат виртуална бавачка“ под формата на екран.
Ресторантът, в който се държат отвратително с клиентите, а те се избиват да го посещават ВИДЕО
И още един важен съвет. Ако в момента сервитьорът ви е зает, не молете друг сервитьор за десерт или нещо друго. По този начин можете да предизвикате объркваща ситуация, когато трябва да ви донесат сметката. Вместо това помолете друг сервитьор да извика вашия, тоест този, който пръв ви е обслужил.