Стюардеса и други обслужващи работници са разкрили хитри начини да отмъстят на грубите клиенти. Те споделиха своя опит в коментарите под видеото на популярния потребител на TikTok.
Блогърът Дарън Кардоса попита абонатите си за най-неприятните клиенти в тяхната практика и им предложи да споделят как успяват да се справят с тях. В отговор представители на различни хотели, както и служители на ресторанти и авиокомпании, започнаха охотно да споделят своите любими истории.
Сред тях беше и канадска стюардеса на име Хелена Хандбаскет. Според момичето, когато пътниците на самолетите се отнасят с нея по неприемлив начин, тя ги чекира при дълъг полет на места в близост до тоалетната.
Моделка на „Плейбой“ предизвика скандал с голи СНИМКИ в дубайската пустиня 18+
Друг потребител, който работи в хотел, пише, че веднъж гости не са му оставяли бакшиши, след като е носел тежките им куфари. „Запомних номера им, обадих им се посред нощ и след това затворих“, сподели той трика си.
В същото време друг коментатор разказа как, като администратор на рецепцията в помещението за настаняване, тя предоставя на невежливите гости стая над шумен паркинг или звъни в стаята всеки ден в четири сутринта.
Тайланд хвърли в ареста 89 чужди туристи, спипани докато...
През декември 2020 г. стюардеси от различни авиокомпании посочиха най-досадните капризи на пътниците. Те споделиха своите истории в Reddit, отговаряйки на въпроса какви действия на хората ги карат да „въртят очи“. Много от членовете на екипажа отбелязват, че най-много ги ядосва, когато пътниците стоят дълго време на пътеката.