Вижте "гробницата" на изоставени нови електрически коли в Китай

Вижте "гробницата" на изоставени нови електрически коли в Китай

Ето защо хиляди гният по обширни ливади

Твърди се, че китайските производители регистрират много коли, сякаш са ги продали, и въз основа на големите числа получават субсидии от правителството.

Китай се превърна в световна сила в производството и продажбите на електрически превозни средства. Но може да има и тъмна страна на големия им възход. 

Скорошно видео разкрива какво правят китайските производители на електрически автомобили, за да получат държавни субсидии, да съберат капитал и да влязат в списъка за продажби.

Кадри от дрон показват огромно поле, пълно с хиляди изоставени китайски електрически коли. Някои от тези електрически превозни средства изглежда са от марките Geely Kandi K10 EV, Neta V и BYD e3. Тези коли са били видени паркирани в един от районите на Ханджоу, столицата на провинция Джъдзян в Източен Китай.

Мелисани - пещерата на нимфите, която всеки турист в Кефалония трябва да види с очите си СНИМКИ

Гледката е ужасяваща, тъй като бялата боя е покрита със слоеве прах, а гумите са частично покрити с трева. Отвътре изглеждат чисто нови, тъй като пластмасовата облицовка и седалките изглеждат непокътнати.

Освен това всички са с регистрационни номера. YouTuber Winston Sterzel, който сподели кадрите от дрон, твърди, че китайските производители на електрически превозни средства регистрират колите и твърдят, че са ги продали, за да покажат добри числа и да получат държавни субсидии.

South China Morning Post и The Atlantic съобщиха за подобни случаи още през 2018 г. в Шанхай, най-големият град в страната и световен финансов център.

Туристите забравиха за Миконос и Санторини, ето накъде се юрнаха тази година

Във видеото се посочва, че китайските компании често произвеждат лекомислено, без проучване на пазара и без стремеж към устойчивост. Все пак трябва да се отбележи, че някои от кадрите от дрон във видеото са на повече от две години, така че не е напълно ясно какво е текущото състояние на това гробище за електрически превозни средства и дали някога са предприети някакви действия срещу производителите.