Хотелиер направи нещо много грозно с баба и внуче

"Беше страшно. Беше просто ужасно“, оплака се пострадалата след кошмарната случка

https://pochivka.blitz.bg/narachnik/xotelier-napravi-neshho-mnogo-grozno-s-baba-i-vnuce Pochivka.blitz.bg
Хотелиер направи нещо много грозно с баба и внуче

Баба се оплака, че била изритана посред нощ от хотел заедно с 6-годишната си внучка с помощта на полицията. Тя и момиченцето били принудени да ходят пеша до най-близкия хотел по пижами след полунощ.

63-годишната Сюзън Легер прекарвала първата от трите си резервирани нощувки в хотел Baymont Inn & Suites в планинския град Хелън, щата Джорджия, САЩ. Тогава ѝ се обадил мениджърът на хотела, който ѝ казал, че трябва незабавно да напусне.

Хотелиерка отказа да настани туристи поради предразсъдъци и бе наказана от Airbnb

Малко преди това сайт за резервации я помолил да остави отзив за хотела след настаняването. Легер написала, че мястото е „износено“ и се оплакала, че има проблем с оттичането в тоалетната и че басейнът бил затворен, съобщава „Дейли Мейл“.

Тя дала на мястото за настаняване оценка 3 звезди от 5 възможни.

Мениджърът ѝ се обадил първо към 20. 40 ч. „Мъжът ми крещеше. Той казваше: „Махаш се веднага. Ще викна полиция. Ти лъжеш, лъжеш. Ти ми даде лоша оценка“. А аз просто седях и си мислех: „О, Боже, това шегаджийско обаждане ли е?“.

Нощувките във въпросния хотел започват от 76 долара на вечер.

По-късно мениджърът Дани Вайъс се обадил в полицията, изрично подчертавайки, че причината, поради която иска Легер да бъде изгонена, е лошата оценка. „Да, готвим се да върнем парите, защото са оценили стаята като мръсна и мястото като износено“, казал той на диспечера.

След това на вратата на стаята се почукало силно и, когато бабата отворила, там стоял полицай от местния участък. Той ѝ обяснил, че е напълно законно да бъде изгонена от хотела заради трите звезди.

„Внучката ми ме стискаше за крака и плачеше толкова силно. Беше страшно. Беше просто ужасно“, заяви Легер. Тя и момиченцето вървели около половин километър по пижами през нощта, за да стигнат до най-близкия хотел.

След избухването на скандала репортери от местната медия WXIA резервираха стая във въпросния мотел с две и половина звезди и открили, че ключалката била повредена, под мебелите имало боклук, а лампите в банята не работели.

Турист зарязва хотелските си стаи всеки път този начин – нормално ли е? СНИМКА

Мениджърът Вайъс заяви пред репортери, че Легер не е съобщила за никой от проблемите на него или някой от служителите. „Ние можем да оправим тези неща, нали? Ако ни кажете, но тя не ни каза нищо“, защити се той. Но по-късно смени тактиката и каза, че жената всъщност се оплаквала прекалено често.

Легер посочи, че не си е получила обратно парите, въпреки че той е обещал и това е записано от полицията. Тя не е получила обезщетение и от сайта за резервации, а само ваучер за бъдещ престой.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Горещи

Коментирай