За какво мълчи персоналът на хотела и как да различим добрия от лошия?

Минибарът, кърпите и чаршафите са първите неща, по които да разберем къде сме попаднали

https://pochivka.blitz.bg/narachnik/za-kakvo-mlchi-personalt-na-khotela-i-kak-da-razlichim-dobriya-ot-loshiya Pochivka.blitz.bg
За какво мълчи персоналът на хотела и как да различим добрия от лошия?

Знаете ли как да различите добрите хотели от лошите? Когато пътувате често и дори не на ваканция, лесно можете да разпознаете лошите от добрите хотели. Освен това това често се отнася до някои индивидуални нюанси, на които туристите практически не обръщат внимание и персоналът мълчи за тях съответно.

Често следните нюанси показват отношението на хотела или неговия собственик към гостите.


1. Ситуацията с минибаровете

В повечето хотели, дори средните класове, се опитват да поставят мини-барове. Понякога те се заменят с прости хладилници.

Но в повечето случаи се оказват напълно празни, което не бива да бъде така.

Каньон край Скопие обявен за най-красив в Европа

В някои случаи част от таксата, която е дадена за стаята, се използва и за заплащане на действителното попълване на минибаровете.

Следователно, ако парите са предвидени, те не трябва да бъдат празни.


2. Отделно указание за обслужване

В някои хотели можете да намерите съответните табели в банята или тоалетната, че почистването е извършено и всичко е дезинфекцирано.

Това не трябва да бъде така, тъй като чистотата в стаята е задължителна и естествена.

Уведомяване за това в допълнение не е необходимо. Подобни нюанси важат и за други елементи на услугата, които трябва да бъдат задължителни и с високо качество.


3. „Блуждаещ“ брой кърпи

В зависимост от хотела, броят на кърпите може да варира значително. И колкото по-малко от тях има, съответно по-лошо ниво и обслужване по принцип.

В най-лошия случай, две кърпи се дават на госта, когато трябва да има поне пет от тях.

Имат значение и техните цветове. Класически те трябва да са бели и съответно чисти.

Но в някои хотели се дават кърпи от други цветове, което вече води до негативни мисли за тяхната чистота.

Освен това, понякога те са доста странно разположени. Обикновено те са в банята. В някои случаи обаче се слагат на легло или в килер, което принуждава госта да ги търси.


4. Спално бельо

Във висококачествените хотели бельото трябва да е бяло и от качествени материали. Всяко отклонение от тези критерии символизира, че или обслужването (почистването), или качеството на самото бельо е лошо. Украшения и рисунки също трябва да отсъстват.


5. Местоположение и брой на контактите

Друг проблем, който често се среща в хотелите, е малкият брой контакти и много лошото им местоположение. А пътешествениците, като правило, имат дузина джаджи, които трябва да бъдат заредени.

Златният пазар в Шарджа, ОАЕ, където украшенията се пазаруват на килограм

В резултат на това гнездата не само трябва да се търсят, но и да зарежда всяка една джаджа една по една, за което може да няма време. Понякога търсенето на контакти в стаята може да се превърне в цяло мъчение. 

Естествено, това не са всички нюанси, но това е основното, на което се обръща внимание и какво не трябва да бъде вът висококачествените хотели.

Разбира се, всичко зависи от нивото на хотела, но ако за разумна такса гостът не получи това, което е платил, тогава си струва да разберем какво се случва. И следващия път това преживяване ще ви позволи по-внимателно да изберете място за почивка. Опитът ми показа, че е по-добре да не пестите от хотели.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Горещи

Коментирай