Знаете ли как да различите добрите хотели от лошите? Когато пътувате често и дори не на ваканция, лесно можете да разпознаете лошите от добрите хотели. Освен това това често се отнася до някои индивидуални нюанси, на които туристите практически не обръщат внимание и персоналът мълчи за тях съответно.
Често следните нюанси показват отношението на хотела или неговия собственик към гостите.
1. Ситуацията с минибаровете
В повечето хотели, дори средните класове, се опитват да поставят мини-барове. Понякога те се заменят с прости хладилници.
Но в повечето случаи се оказват напълно празни, което не бива да бъде така.
Каньон край Скопие обявен за най-красив в Европа
В някои случаи част от таксата, която е дадена за стаята, се използва и за заплащане на действителното попълване на минибаровете.
Следователно, ако парите са предвидени, те не трябва да бъдат празни.
2. Отделно указание за обслужване
В някои хотели можете да намерите съответните табели в банята или тоалетната, че почистването е извършено и всичко е дезинфекцирано.
Това не трябва да бъде така, тъй като чистотата в стаята е задължителна и естествена.
Уведомяване за това в допълнение не е необходимо. Подобни нюанси важат и за други елементи на услугата, които трябва да бъдат задължителни и с високо качество.
3. „Блуждаещ“ брой кърпи
В зависимост от хотела, броят на кърпите може да варира значително. И колкото по-малко от тях има, съответно по-лошо ниво и обслужване по принцип.
В най-лошия случай, две кърпи се дават на госта, когато трябва да има поне пет от тях.
Имат значение и техните цветове. Класически те трябва да са бели и съответно чисти.
Но в някои хотели се дават кърпи от други цветове, което вече води до негативни мисли за тяхната чистота.
Освен това, понякога те са доста странно разположени. Обикновено те са в банята. В някои случаи обаче се слагат на легло или в килер, което принуждава госта да ги търси.
4. Спално бельо
Във висококачествените хотели бельото трябва да е бяло и от качествени материали. Всяко отклонение от тези критерии символизира, че или обслужването (почистването), или качеството на самото бельо е лошо. Украшения и рисунки също трябва да отсъстват.
5. Местоположение и брой на контактите
Друг проблем, който често се среща в хотелите, е малкият брой контакти и много лошото им местоположение. А пътешествениците, като правило, имат дузина джаджи, които трябва да бъдат заредени.
Златният пазар в Шарджа, ОАЕ, където украшенията се пазаруват на килограм
В резултат на това гнездата не само трябва да се търсят, но и да зарежда всяка една джаджа една по една, за което може да няма време. Понякога търсенето на контакти в стаята може да се превърне в цяло мъчение.
Естествено, това не са всички нюанси, но това е основното, на което се обръща внимание и какво не трябва да бъде вът висококачествените хотели.
Разбира се, всичко зависи от нивото на хотела, но ако за разумна такса гостът не получи това, което е платил, тогава си струва да разберем какво се случва. И следващия път това преживяване ще ви позволи по-внимателно да изберете място за почивка. Опитът ми показа, че е по-добре да не пестите от хотели.