Най-странните прищевки на много богатите туристи

Най-странните прищевки на много богатите туристи

Когато катарски шейх поискал от консиержа в хотел „Рафълс Дубай“ да достави подарък за съпругата му, той само кимнал. „Разбира се, г-не, какъв да бъде подаръкът?“

Пътуващите с пари имат свои странности. Експертите на Luxury Travel са съставили своя собствена оценка на най-странните прищевки и проблеми, заможните туристи искали да им бъдат решени.

Например, американка по време на пътуването си до Венеция загубила телефона си. Тя помоли служител на туристическа компания да й купи телефон в САЩ и да й го донесе лично. Това ни най-малко не смутило представителите на компанията и те успели да изпълнят каприза по най-добрия начин. 

Разочарование: Така живеят богаташите в Хонконг

Семейна двойка, която празнувала 25-годишнина от сватбата си, поискала, когато пристигне в хотела, да има в стаята си... живо пони, иконом и две чаши шампанско.

Колкото и да се чудили всички за какво им е понито, все пак нещата не се оказали извратени. Оказало се, че съпругата винаги си мечтала да има пони.

Мъжът разходил жена си из стаята, а после двамата пили шампанското, поднесено от иконома. Всички били особено развълнувани.

Но може би най-странното и екстравагантно искане е свързано с детенце на богати родители. Момиченцето, което заминало заедно с тях, не се успокоило, докато не пристигнал и хамстера му. Д

Дъщерята на една от известните личности по време на ваканцията си била много притеснена от това как се чувства нейният хамстер.

Момиченцето било толкова толкова разтревожено, че накрая родителите капитулирали и платили домашният любимец да бъде доставен незабавно до мястото, където семейството почивало.

Животинчето било съпроводено до самолета с придружител и накрая хамстерът бил предаден лично на господарката си. 

Най-богатият комунистически град, където всеки има скъпи коли, къщи и поне 100 хиляди долара на сметка

Когато катарски шейх поискал от консиержа в хотел „Рафълс Дубай“ да достави подарък за съпругата му, той само кимнал. „Разбира се, г-не, какъв да бъде подаръкът?“. „Ролс Ройс Гоус“, последен модел“, отвърнал шейхът. „И да бъде доставен в Катар до утре вечер.“

Случката се разиграва през 2012 година. Харолд Абонитала, сега главен консиерж в хотел „Хабтур палас“, смята тази поръчка за едно от най-големите предизвикателства в близо 14-годишната си кариера.

„Беше доста напрегната ситуация“, спомня си той. Беше четвъртък вечер, а в петък е ден за почивка и молитви в Дубай и повечето магазини са затворени. Той буквално се втурнал към шоурума на „Ролс Ройс“ и до 8 часа вечерта успял да получи модела „Гоус“. Но как се транспортира автомобил за 300 000 долара на 400 мили разстояние до залез на следващия ден?

Чрез своята мрежа от контакти консиержът успял да намери свой колега, който имал чичо, притежаващ фирма за превоз на товари. Именно той осигурил товарен самолет, който превозил автомобила – срещу съответната сума, разбира се.

„Превозът струваше 350 000 дирхама (около 95 000 долара)“, съобщил Абонитала на госта си. „Не ми съобщавай сумата, просто свърши работата“, отвърнал шейхът.

Ела Ланзанас, главен консиерж в 5-звездния хотел „Феърмонт Дубай“, веднъж трябвало да издири ливански фризьор, да го убеди да откаже всичките си ангажименти за деня и да го качи на чартърна лодка, която да го отведе на кораба на една от гостенките, която тръгвала на 3-дневна круизна обиколка.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай