Пътник се разочарова от "отвратителната" бизнес класа в самолета и реши да съди Emirates за лъжлива реклама.
Резил: Какво стори момиче, за да не плаща екстра багаж
20-годишният Броуди Чапман си е купил билет за полет от Осло до Дубай за 3000 австралийски долара. Човекът искал да лети комфортно и с всички удобства, но установил, че седалката му е изцапана с мръсотия, а облегалката не се накланя.
Общото състояние на кабината на самолета също се различава от това, което авиокомпанията рекламира, отбеляза той.
Членовете на екипажа предложиха на Чапман компенсация в размер на 20 хиляди мили, но пътникът отказа, считайки това за недостатъчно. Пътникът съди превозвача и възнамерява да получи 5 хиляди австралийски долара за неудобния полет.
„Плащам повече пари, за да летя с Emirates, отколкото с други превозвачи, така че те трябва да предлагат повече лукс и комфорт“, каза туристът.