Туристи настояват авиокомпания да им възстанови разходите за полета поради факта, че са отлетели до друга държава по погрешка. Според пътуващите стюардесите са виновни, че не са проверили бордните им карти. Британците объркали полета заради бързането и отлетели за Франция вместо за Дания.
Опитни туристи разкриха истината за магазините в 5-звездните хотели
Британските жители Саймън Форстър и Ема Шофийлд планирали кратко пътуване до Копенхаген от Манчестър на 17 декември 2021 г. Заради предпразничната суматоха на летището имало голям брой пътници, така че пътуващите трябвало да стоят на опашка за чекиране и проверки за сигурност около два часа.
Когато туристите били в стерилната зона на въздушното пристанище, те разбрали, че самолетът им е на път да тръгне, и се втурнали към портата. Служителите на портата попитали Форстър и Шофийлд къде точно отиват, след което проверили паспортите им и ги придружили до стълбите.
„На вратата точно пред нас имаше червена пластмасова преграда, така че се обърнахме към изхода вляво, към самолета, който беше там“, спомнят си пътниците.
Британците също показали бордните си карти на стюардесите, но те просто ги помолили да заемат местата си. Туристите се смутили, че лайнерът кацнал по-бързо, отколкото очаквали, освен това били изненадани, че не разпознали летището в Копенхаген.
Сексизъм и йерархия: Стюардеса на частна яхта се оплака от работата си
При паспортния контрол ни казаха Bonjour („добър ден“) и стана ясно, че сме във Франция“, добавиха Форстър и Шофийлд. Оказа се, че пътниците са пристигнали в град Бове.
Двойката решила да вземе такси до Париж и да наеме хотелска стая там за нощувка. Туристите прекарали уикенда в града и след това отлетели за Обединеното кралство. При пристигането си пътниците се свързали с авиокомпанията и поискали да им възстановят 1,1 хил. евро за загубени полети и настаняване в Копенхаген, както и обратен полет у дома от френската столица. Отбелязва се, че превозвачът все още не е разгледал жалбата им.