Ниското качество на обслужване в хотела е една от най-честите причини за провалена почивка. Как да направим почивката незабравима, да получим най-доброто обслужване и да спестим при резервацията? Своите тайни споделят топ мениджърите и администраторите на известните хотели.
Съобщете на администратора за предстоящ празник
„Моята най-добра препоръка е да пътешествате когато имате важен повод за празнуване(годишнина и др.) и да го съобщите по време на резервацията“, споделя Нийлс Щолцлехнер - топ мениджър на Rio Mar Puerto Rico Golf and Beach Resort. Както показва опитът му, при наличие на подходящи стаи от хотела ще се постараят да направят престоя ви по-комфортен. Може да бъде повишено нивото на обслужване, да заменят стаята ви с такава от по-висок клас. Пробвайте - безплатно е!
Станете редовен клиент
Ако пътуванията ви са делови и посещавате едни и същи градове, избирайте хотел, който ви удовлетворява по всички параметри и винаги отсядайте в него. Ако сте постоянен клиент, може да ви предложат по-луксозна стая или апартамент на същата цена. Хотелиерите обичат постоянните клиенти, обяснява Нийлс Щолцлехнер. Запознавайте се с персонала, питайте ги как са те и техните семейства - това определено ще повиши качеството на обслужването.
Пътувайте на рождения си ден
Рождените дни се отнасят към тези особени празници, които радват не само рожденника, но и обкръжението му. При такива празници е традиция хубавите хотели да ви предложат стая с по-хубав изглед, да ви почерпят с шампанско или със специалитет от шеф готвача. И всичко това можете да получите без да се увеличи цената на престоя ви.
Имате меден месец? Нека всички разберат за това
„Ние знаем, че това е специален случай. Затова искаме престоят ви при нас да бъде най-запомнящият се момент. Винаги съобщавайте при резервация на хотел за това събитие - това ще увеличи шанса ви за по-добро обслужване и допълнителни услуги“, съветва Нийлс. Именно затова хотелите Widham Grand Rio Mar Puerto Rico Golf and Beach Resort са толкова популярни сред младоженците.
Пътешествайте, ако сте бременна
Ако докторът ви не вижда противопоказания за пътуване, не се отказвайте от нови преживявания. Щом разбере, че сте бременна, мениджърът на хотела ще се постарае да ви предложи стая или апартамент в който ще се чувствате комфортно, спокойно и безопасно.
Правете резервация по телефона
Така се установява личен контакт между вас и служителите на хотела и стимулира желанието на персонала да ви впечатли и направи престоя ви по-комфортен. Не трябва да забравяте и че на сайтовете за резервации цените за стаите на хотела са с 10-20% комисионна. Ако на хотела не му се наложи да плаща тази комисионна ще има по-голяма възможност да ви се отблагодари с безплатен обяд или нещо друго.
И Япония го направи! Въведе данък за всички туристи, който ще се плаща, когато...
Вземете малко сладки неща магазините на летището
Персоналът обича поощряването и на нас ни харесва, когато гостите изразяват искрено тяхната признателност. Направете малки подаръчета от безмитния магазин: бонбони, шоколад, ядки.Това ще ви помогне да създадете по-топли отношения с персонала и ще получите някои услуги абсолютно безплатно.