Сагата продължава! Проговори собственикът на заведение на Миконос, където съдират по три кожи от туристите

Сагата продължава! Проговори собственикът на заведение на Миконос, където съдират по три кожи от туристите

Въпреки че страницата на DK Oyster в Tripadvisor е залята с отзиви на клиенти, които твърдят, че са получили лошо отношение, гъркът не се трогва

Собственикът на прочут гръцки ресторант, обвинен, че кара туристите плачат над сметките, обвини оплакващите се, че са „инфлуенсъри, търсещи безплатна храна“. 

Димитриос Каламарас, собственик на DK Oyster в Миконос, отговори на двойката младоженци, които споделиха  кошмарното си преживяване в ресторанта. Както в pochivka.blitz.bg. вече ви разказахме, двамата платили шокиращата сметка от 400 евро за една бира, един коктейл и дузина стриди. 

 

Димитриос Каламарас

Освен това Линдзи Брийн разкри, че персоналът в ресторанта не им е дал меню с напитки с цените, преди да им даде огромната сметка.

Димитриос най-накрая наруши мълчанието и защити цените си, настоявайки, че те просто са „извън бюджета“ на някои от неговите посетители. Той нарече Линзи "инфлуенсърка", която търси известност с показването на сметката в мрежата. Линдзи всъщност работи в областта на набирането на персонал и няма публично видими акаунти в социалните медии, които да показват, че тя е инфлуенсър, съобщава "Дейли Мейл".

Въпреки че страницата на DK Oyster в Tripadvisor е залята с оценки от една звезда и отзиви на клиенти, които твърдят, че са получили подобно отношение като Линдзи и Алекс, собственикът не се трогва. 

TripAdvisor е поставил предупреждение на страницата за отзиви на ресторанта, което гласи: „Tripadvisor е уведомен за скорошни медийни доклади или събития, свързани с този обект, които може да не са отразени в отзивите, намерени в тази обява. Съответно, може да пожелаете да извършите допълнително проучване за информация относно тази локация, когато правите плановете си за пътуване". 

В момента 337 са оценили ресторанта като „отличен“, докато 611 са го класирали като „ужасен“.  52 са го оценили като „много добър“, 19 са го оценили като „среден“, а 33 са го определили като „лош“. 

Димитриос твърди, че след „десетки“ подобни „лъжливи“ твърдения в TripAdvisor, в които се посочва, че персоналът в ресторанта е отказал да даде меню с цени върху него, той е решил да постави три черни дъски на входа, на които те са обявени.  Той също така вярва, че клиентите биха могли да повикат управител, който да обсъди цената, преди да поръчат, и че би било „нелепо“ той да обяснява менюто на всеки клиент, който влезе. 

Димитриос добави, че „нито един възрастен със здрав ум“ не би поръчал питие, без първо да види колко струва, и че няма намерение да обяснява защо таксуват повече от супермаркет или традиционна таверна. Той също така твърди, че „концепцията“ на DK Oyster е напълно различна.

„За съжаление, всички ние, които работим в сектора на хотелиерството, сме свързани с „инфлуенсъри“, които вместо да си изкарват прехраната с рекламиране на продукти и услуги на своята аудитория, оказват натиск върху определени бизнеси срещу прекомерни такси и безплатни ястия. В DK Oyster сме рекламирали по начините, които считаме за подходящи за нашия ресторант и няма да се поддадем на инфлуенсърите, които са привлечени от красивия остров Миконос. Много популярна дестинация за хората, с които някои инфлуенсъри много биха искали да се смесят", заявява собственикът. 

"Това лице, което се опитва да стане известно чрез публикации в Instagram под името Линдзи Брийн, започва с лъжа. Тя твърди, че „многократно е искала меню с коктейли“ и добавя, че „сервитьорът изглежда не е искал да предостави такова“. Въпреки това тя направи поръчка. Инфлуенсър, опитен пътешественик, който изкарва прехраната си, пътувайки по света, направи това, което повечето възрастни с здрав разум не биха направили - поръчва напитки и храна от сервитьор, който отказва да представи меню.

Това невярно твърдение беше използвано толкова много срещу нашия ресторант от десетки анонимни потребители в Trip Advisor, че решихме да поставим три огромни черни дъски до входа на ресторанта, показващи менюто и цените.

 Мислех, че по този начин нашите гости - ако отзивите наистина са написани от действителни клиенти, поне ще имат представа за диапазона на нашите цени, за да са сигурни, че са проверили внимателно менюто, преди да поръчат. 

Всеки път, когато получавах такова оплакване, винаги от анонимни потребители чрез Trip Advisor, се консултирах с персонала, напомняйки им, че е от решаващо значение за нашата репутация да сме сигурни, че процедурите се следват внимателно. Винаги са ме уверявали, че спазват правилата. Затова използвах Tripadvisor, за да насърча нашите гости винаги да преглеждат внимателно менюто и цените", обяснява още той.

Димитриос заявява, че човек, който смята, че му е отказано правото на меню, може просто да „напусне или да поиска да говори с мениджъра“. 

„Мениджърът може да помогне, преди да поръча и консумира, а не в момента, в който е поискано да плати таксуваните суми“, добави той. 

Димитриос каза още: „Не мога да спра всеки един човек да влиза в нашите помещения и да обясня значението на подобна практика. Би било нелепо. Също така вярвам, че ако човек, който не е злонамерен, почувства, че не получава менюто, както е негово право преди да поръча, трябва или да си тръгне, или да поиска да говори с управителя. За съжаление има хора в Tripadvisor, които открито насърчават гостите да идват, да ядат и пият каквото си поискат и след това отказват да плащат сметките".

Разположен на Platis Yialos на гръцкия остров в Егейско море по средата между континенталната част на Гърция и Турция, ресторантът се рекламира като „най-свежото, целодневно място за забавление в Миконос! 

„На космополитния плаж Platys Gialos луксът и стилът най-накрая намериха най-заслужаващата дестинация!“ 

Американските туристки Бренда Моултън и нейната 19-годишна дъщеря Кайли са дали ресторанта на съд след твърдение, че също са били измамени да платят $641,15 за рачешки крачета и два коктейла "Мохито", когато са го посетили през май. 

Те твърдят, че сервитьорите са заплашили да извикат полиция, когато са се оплакали и са им казали, че няма да се върнат в САЩ, ако откажат да платят голямата сметка.  „Това беше кошмарен инцидент за тях, който няма да забравят“, каза техният адвокат Мариана Кикири.

Вадете портфейлите! Ето колко струва сянката по Българското Черноморие

От ресторанта се защитиха, твърдейки, че са „зашеметени“ от жалбата, която е „неоснователна“ и че „не могат да знаят какво и как е била мотивирана“.„Тя обаче определено е била мотивирана от непрозрачни, нечестни и очевидно скрити конкурентни интереси“, допълват от ресторанта, припомня още английското издание.

Ресторантът беше глобен с €31 000 ($31 700) през юли от Министерството на туризма, след като разследване на техните документи разкри „седем или осем нарушения“, според Greek City Times. 

Страницата на ресторанта в Tripadvisor е залята от еднозначни отзиви на клиенти, които твърдят, че са били привлечени със същата стратегия – прекалено настойчиви съмнителни сервитьори, неясни описания на цените в менюто и в крайна сметка астрономически сметки. 

Голяма част от гнева изглежда е свързана с политиката на ресторанта - за разлика от останалата част от Гърция, да посочва цените на 100 грама вместо на килограм. Така че €19,80 за 100 грама в действителност е €198 за килограм.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай

България като Миконос

България като Миконос 07.08.2022 1:20

И в България слагат цените на 100 грама, знаете защо.

айде сега

айде сега 25.04.2023 11:56

Който е отишъл на острова на педерастите ще плаща!Никой не го е влачил за косата да ходи!