Одраха американка с огромна сметка за един дюнер

Собственикът твърди, че е станала грешка, но бивш служител разкрива, че ресторантът не за първи път използва подобна тактика

https://pochivka.blitz.bg/oferti/odrakha-amerikanka-s-ogromna-smetka-za-edin-dyuner Pochivka.blitz.bg
Одраха американка с огромна сметка за един дюнер

Американска туристка плати близо 3000 долара за една порция дюнер в Ерусалим.

Собственикът твърди, че е станала грешка, но бивш служител разкрива, че ресторантът не за първи път използва подобна тактика, съобщава „Сън“.

Око от риба, гениталии на козел... Най-ужасните храни, които плашат туристите

Лаура Зиф публикува снимка на касовия бон в края на август във Фейсбук група за Ерусалим, търсейки помощ да намери ресторанта.

„Може ли някой да ми намери адреса на ресторант, точно до портата Яфа, наречен „Old city Shawarma”? Това е името от бележката, която получих. Също и ако ресторантът има различно име на иврит“, моли тя в социалната мрежа.

Туристката обяснява, че е станала грешка и че е била таксувана 10 100 шекела (2900 долара) за една порция шаварма (подобно на дюнер).

Касовата бележка наистина показва, че сметката е била толкова голяма.

Лаура посочва, че собствениците били обещали да ѝ върнат парите, които тя била платила чрез кредитна карта още на 12 август, но до 29-и не била получила нищо.

След като историята ѝ се разпространи в мрежата, няколко местни медии разнищиха случая. Мъж, който твърди, че е работил в същия ресторант, разкри, че това не е първата подобна случка с туристи.

Свекърва направи смъртоносен пай за бъдещата й снаха, а мрежата я разпъна на кръст

„Схемата работи така: те нямат меню. Питат туристите дали искат шаварма за 80 шекела и ги таксуват в евро или долари. Понякога човекът забелязва това и ги хваща, но друг път дава кредитната си карта и се подписва“, обяснява той.

„Той вижда цифрата 80. Понякога думата „долар“ изобщо не се появява. Откачено е“, допълва служителят.

Собственикът заявил пред телевизионен канал, че плащането е сгрешено.

След раздухването на случая на 2 септември Лаура обяснява: „Получих обаждания и съобщения от собственика Хасан и брат му Адам. И двамата се извиниха за това, че връщането на парите не е завършено и казаха, че се опитват да го осъществят с банката си.

Къде и кога е най-изгодно да се пазарува в Дубай?

Свързах се с компанията за кредитната си карта и те ми дадоха допълнителна информация, която би трябвало да помогне на Адам да ми върне парите бързо“.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Горещи

Коментирай