Пътник осъди авиокомпания Emirates заради изтъркани седалки

Той посочил още, че системата за развлечения не работела добре и не приличала изобщо на тази от рекламата

https://pochivka.blitz.bg/oferti/ptnik-osdi-aviokompaniya-emirates-zaradi-iztrkani-sedalki Pochivka.blitz.bg
Пътник осъди авиокомпания Emirates заради изтъркани седалки

Пътник в бизнес класа спечели дело срещу авиокомпания Emirates заради оплакване, че преживяването му по време на дълъг полет не отговаряло на рекламата на услугата.

Хирургът от Нова Зеландия Марк Морган получи обезщетение от 13 555 новозеландски долара (7897 евро), след като се оплакал, че седалките, на които седели той и съпругата му по време на полет от Оукланд до Лондон миналия август били „износени“ и не отговаряли на рекламирания стандарт.

Скандални разкрития след страховитото пропадане на самолет на "Луфтханза" ВИДЕО

Пред съда за разрешаване на спорове в Нова Зеландия Морган обяснил, че седалките на двойката не се накланяли до легнало положение, били по-малко подплатени от тези, показани в рекламата на Emirates, освен това нямало мини бар и интернет връзка, съобщава Stuff.

Той посочил още, че системата за развлечения не работела добре и не приличала изобщо на тази от рекламата.

В рекламата на самолета с две класи Boeing 777 на Emirates на сайта на компанията се казва: „Изберете си напитка от вашия личен мини бар. И се отпуснете за безкрайно забавление на вашия широк екран“.

Самолетът, използван за полета от Оукланд до Лондон, обаче, бил по-стар модел. Морган показал снимки и линкове, в които се посочвало как ще изглеждат неговите седалки. Той цитирал членове от новозеландското законодателство, според които е незаконно една компания да представя грешна или подвеждаща информация.

От авиокомпанията посочили, че в дребния шрифт се казва, че не могат да гарантират кой точно самолет ще бъде използван и че не дават гаранции за развлеченията на борда, рекламираните ястия или услуги.

Според съда, обаче, рекламата на авиокомпанията е целяла примами клиентите и да ги отклони от услугите на други превозвачи с услуги, които на практика не съществуват.

Пилот направи неочаквана маневра, за да зарадва пътниците в самолета

В крайна сметка Морган си получил обратно всички пари, които е похарчил за въпросния полет.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Горещи

Коментирай
1 Коментара
...
преди 1 година

oppaaa.....koi e po- po - nai -

Откажи