Туристически концерн навлиза здраво на родния пазар, изкушава ни с екзотични места

Компанията представя три основни продуктови линии – Essence, Quality и Absolut, които комбинират комфорт, качество и достъпни цени

https://pochivka.blitz.bg/oferti/turisticheski-koncern-navliza-zdravo-na-rodniya-pazar-izkushava-ni-s-ekzotichni-mesta Pochivka.blitz.bg
Туристически концерн навлиза здраво на родния пазар, изкушава ни с екзотични места

Испанският туристически концерн World2Meet (W2M) и неговият туроператор Newblue засилват присъствието си в Централна и Източна Европа, като след успешното навлизане в Румъния, през 2025 г. разширяват операциите си и в България. 

Компанията представя три основни продуктови линииEssence, Quality и Absolut, които комбинират комфорт, качество и достъпни цени.

Нови екзотични дестинации

В отговор на нарастващото търсене, Newblue добавя Мавриций, Занзибар и Кали (Колумбия) към своята дестинационна мрежа. Тези нови предложения ще бъдат достъпни за туристическите агенции и техните клиенти, търсещи висококачествени и екзотични ваканции, отбелязва travelnews.bg.

Подобрения в онлайн платформата

В унисон с разширяването си, W2M подобрява своята дигитална инфраструктура. Новата версия на сайта ще предлага разширени функционалности за туристическите агенции, улеснявайки достъпа до актуални оферти и по-бързо обслужване на клиентите

Въпреки че платформата не е предназначена за директни клиенти, те ще могат да свалят оферти и да ги представят на своята туристическа агенция.

Разширени полети до Карибите

Част от мащабната експанзия на W2M е и разширяването на въздушните връзки чрез авиокомпанията World2Fly. През 2025 г. ще бъдат осигурени ежедневни полети до Доминиканската република, с кацане на Санто Доминго, Ла Романа и Пунта Кана, предоставяйки по-голям избор и удобство за туристите, насочили се към Карибите.

Стратегическо развитие на W2M в България

Разширяването на W2M в България е част от глобалната стратегия на компанията за укрепване на присъствието ѝ в региона

С иновативни туристически продукти, нови дестинации и подобрени онлайн услуги, 2025 г. ще предложи повече възможности за туристически агенции и клиенти, утвърждавайки W2M като водещ оператор на туристическия пазар в Източна Европа.

Горещи

Коментирай