Рускиня почива в Шарм ел Шейх, харчейки 180 хиляди рубли на седмица и се оплака от рязко влошеното обслужване. Ще споделим с вас какво отношение е срещнала туристката по време на ваканцията си.
И така, тя описа своята почивка в Египет с израза „преди беше по -добре“. Според нея администраторите на хотела заблуждават гостите, като първо gi настаняват в ужасна стая, а след това предлагат да я сменят в по-удобна за 20-30 долара.
7 важни съвета за ваканцията ви по време на COVID пандемията
Тя също беше възмутена от бавния интернет, опашките в ресторанта на хотела и изобщо липсата на храна. Както каза момичето, много гости имаха полупразни чинии.
Освен това пътешественичката критикува ситуацията с търговците на пазара в Стария град, които се държат агресивно, когато им отказват да купуват стоки от тях.
„Десетки търговци няма да ви позволят спокойно да се възхищавате на красотата, като ще крещят като луди, канейки ви в магазина си“, каза тя.
Освен всичко друго, рускинята срещнала много просяци по улиците. Тя добави, че умишлено се разхождат твърде близо до туристите, за да причинят дискомфорт.
Прокълнатата яхта на кралското семейство – от тук започват мъките на принцеса Даяна
„Всичко е овкусено с лошо обслужване, ужасна организация и не най-добрия контингент от туристи. Плюс постоянни обсесивни опити за забогатяване и закупуване на дивеч на прекомерни цени“, завърши туристът.
По-рано през септември една рускиня почива в петзвезден хотел в Египет и се оплака от „лудница“. Според нея, целият персонал на хотела се е опитвал да „нарязва тестото“ на всичко - например за претегляне на куфар на рецепцията администраторът поискал един долар. Не й хареса и почистването на стаите. Тя каза, че камериерката е отказала да мие пода без бакшиш.