Жителка на Обединеното кралство, закупила билети от нискотарифната авиокомпания Jet2, обвини авиокомпанията в дискриминация, след като обезщетение за отменен полет беше изпратено на съпруга й, а не на нея.
Според Каролайн Картрайт тя купила два билета за полет от испанския град Малага, където била на гости на сестра си, до Бирмингам. Въпреки това, пристигайки на летището със съпруга си Пол (Пол), жената разбрала за внезапната отмяна на полета.
7-те най-добри петзвездни хотели в Халкидики, където има всичко СНИМКИ
Двойката купила билет от друга авиокомпания и се върнала в Обединеното кралство в същия ден, след като се споразумяла с Jet2 за компенсация.
Съпругът на Каролайн получил чек за връщане на средства от нискотарифната авиокомпания шест седмици по-късно - британката, възмутена от инцидента, обвини авиокомпанията в сексизъм.
„Jet2 нарушава правата ми, просто ме ядосва, че една огромна авиокомпания все още живее в миналия век“, обясни Каролайн.
Tripadvisor избра 9-те най-фотогенични хотели в света ГАЛЕРИЯ
Жената твърди, че името й е посочено в разписката за маршрута, тя също е платила билетите и между другото впоследствие е комуникирала с представители на авиокомпанията за възстановяване на сумата.
Представители на нискотарифната авиокомпания обясниха, че и двамата съпрузи са попълнили формуляр за обезщетение на летището, но по време на обработката на молбите първо е попаднало изявлението на Пол Картрайт.