Туристите по Черноморието вдигнаха ръце от лошо обслужване и нулева хигиена

Сред най-честите примери за нелоялна търговска практика е предоставянето на невярна и подвеждаща информация на интернет сайт и на фасадата на обекта

https://pochivka.blitz.bg/plaj/turistite-po-cernomorieto-vdignaxa-rce-ot-loso-obsluzvane-i-nuleva-xigiena Pochivka.blitz.bg
Туристите по Черноморието вдигнаха ръце от лошо обслужване и нулева хигиена

Източник: Снимка: Булфото

Сигналите и жалбите на територията на Черноморието през сезон Лято 2023 най-често касаят лошо обслужване и лоша хигиена, липса на топла вода и климатик в местата за настаняване, отказ от резервация за предстоящ престой от страна на потребителите, които търсят съдействие за възстановяване на платената сума, както и липса на цени на различни продукти в заведения за хранене и развлечения, съобщават от Комисията за защита на потребителите (КЗП).

През периода 1 юни – 10 август 2023 г. регионалните дирекции Бургас и Варна са извършили общо 620 проверки, като са проверявани заведения за хранене и развлечения, места за настаняване – хотели, семейни хотели, апартаменти за гости и стаи за гости, СПА центрове и интернет сайтове.

7-годишно дете се изкъпа в Черно море и попадна в реанимация

Установени са 85 нарушения, като най-честите са липса на категоризация, удостоверението за категория не е поставено на видно място, туристическите обекти не отговарят на утвърдената категория и други.

Сред най-честите примери за нелоялна търговска практика е предоставянето на невярна и подвеждаща информация на интернет сайт и на фасадата на обекта, относно вида на туристически обект – например семеен хотел се представя като хотел; предоставяне на невярна информация за категорията на туристически обекти, определена от категоризиращите органи – например: хотел се представя като тризвезден, а всъщност е категоризиран с две звезди.

Не е безплатно, но нашенците обожават този курорт в Гърция

Честа практика е търговец да предоставя невярна и подвеждаща информация на рекламна табела на място в туристическия обект, относно вида му определен от категоризиращия орган – например бистро се представя като бар или ресторант; търговецът предоставя невярна информация, относно крайната продажна цена на стоките, чрез меню с обявени продажни цени и грамажи.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Горещи

Коментирай
7 Коментара
mariannata
преди 1 година

лошо обслужване?? нулева хигиена?? на гомноморието?? Не може да бъде!

Откажи
Отговор
преди 1 година

Ами не ходете по Черноморието и ги оставете тия хотелиери и ресторантьори гладни ! Работила съм 6 години като барман на ресторант в Гърция на остров и знам какво е обслужването там и колко е чисто е вътре . Може и да е малко по скъпо,но е качествено и си заслужава !

Откажи
Бонго Бонго
преди 1 година

И ВЪВЕДЕТЕ ПЛАЩАНИЯТА САМО ПРЕЗ ДЕБИТНИТЕ КАРТИ . НЕ ПЛАЩАТ ДАНЪЦИ С КЕША.

Откажи
Чико
преди 1 година

Претоплени манджи по сто пъти. Няма за какво да пишат. Пълно е с хора на морето.

Откажи
Е, да...
преди 1 година

Статията, разбира се е спонсорирана от византийците, нали?

Откажи
Калитко
преди 1 година

Как да се грижат за вас като всяка сутрин, обяд и вечер трябва да казва: "Слава Украина" и да имат пари да хрантутят мигрантите от страна 404 .

Откажи
Статията била "спонсорирана" от византийците
преди 1 година

Патко смотана, няма значение от кого е спонсорирана и дали изобщо е спонсорирана. Важно е само едно нещо: дали е ВЯРНА?

Откажи