Във форумите вървят дискусии за това какво се случва с хора, които дразнят персонала и особено самите камериерки, и как това им излиза после през носа... Оказва се, че обикновено е по-добре да се държиш любезно с обслужващия персонал.
Ето какво разказва бивша служителка на хотел за нещата „отвътре”:
1. Ако гостът започва да се държи взискателно и арогантно от самото начало, момичетата (или момчетата) на рецепцията веднага го поставят на “наблюдение”. Те дават по-лоша стая, отколкото може да получи за парите си. Например, с лош изглед от прозореца или по-малка площ. Или пък стая, където ремонт не е бил извършван дълго време. Къде може да има влага и дори плесен, за които те, разбира се, знаят, но още не се е стигнало до там тази стая да бъде обновена.
2. Ако някой гост се държи не само взискателно, но, по мнението на персонала, прави необосновани претенции, той може да бъде включен в “черния списък”. Разбира се, персоналът не взема такива решения. Но администраторът ще докладва на мениджъра.
Какво следва след това:
- Проблемният гост просто няма да спи тук следващия път. Ще му кажат „няма места“.
- Не само в този, но ще му бъде трудно изобщо да си намери хотел!
- Ако хотелът е малък, може и да се размине. Но ако собственикът разполага с верига хотели, проблемът може да стане сериозен.
Те носят Родината навсякъде със себе си: как живеят китайските имигранти в Ню Йорк (СНИМКИ)
3. Неуважението към чистачките може да създаде не по-малко проблеми. Най-малкото, което те могат да направят, е да излеят вода от чешмата в климатика. Да забършат прахта отгоре, а отдолу да оставят. И други неприятни неща.
4. Ако хотелът не е 4-5 звезди, но е сезон, спалното бельо и хавлиите може да недостигат. Пералнята не може да се справи. За такива случаи, хотелът има план "Б": оцветено бельо във всеки модел, по което не се виждат петна, и кърпи от тъмни нюанси. Какво мислите, кой ще получи такъв комплект спално бельо? Точно така, проблемният клиент!
Сол в косите! Невероятните и безплатни минерални извори на Тоскана
5. Когато се регистрирате в хотел, те често блокират определена сума от картата ви. За всеки случай. Така че, ако клиентът е арогантен, никой няма да напомни за депозита при напускане. Така и ще си тръгнете. И договорът в същото време е направен така, че хотелът да не отговаря за нищо. Ако сте в черния списък, нищо няма да бъде върнато.