Закъснял или отменен полет е добра причина за връщане на сума пари. Почти никъде няма правило, което да регулира минималното време за връщането на сумата.
Можете също така да компенсирате билетите си, като си вземете други на същата стойност.
За информация как да вземете обезщетение за закъснение или отмяна на полет, прочетете следните инструкции:
Няма нужда да тичате до представител на авиокомпанията. Първо трябва да върнете багажа си, ако вече не е направено. За да направите това, трябва да се обърнете към служителя на летищната служба и да заявите, че отказвате да летите.
Трябва да ви бъде даден документ, потвърждаващ, че полетът е закъснял или отменен.
Името Узун кум познато ли ви е? Това е старото име на един от най-красивите ни курорти СНИМКИ
Свържете се с мястото, където сте закупили билета. Обикновено това е превозвач или посредник. Например, ако сте търсили полет чрез агрегатор и сте закупили на сайт на трета страна, тогава трябва да се допитате до тях.
Понякога парите след отмяна на полет се връщат автоматично. Превозвачът уведомява всички пътници за това предварително.
Ако авиокомпанията не иска да върне пари, напишете досъдебна молба. Кореспонденцията в социалните мрежи или по пощата не се разглежда от съда.
Ако вашият полет е закъснял, а не е отменен, кандидатствайте за обезщетение под формата на храна, трансферни таксита и настаняване. Това става, без да напускате летището, като за това трябва да се свържете с представител на авиокомпанията.