Саша от няколко години ходи на почивка със семейството си в Пукет. До тази година те винаги са били изключително доволни от обслужването и настаняването. Този път обаче се сблъскали с друга действителност - кошмар като във филм на ужасите.
„Винаги избираме обиколки за средата на декември, бюджетът е среден, а любимият ни район е Патонг. Този път нямахме късмет - намерихме най-лошия хотел, в който сме били“, споделя Саша.
Хотел The Natural Resort – Sha Extra Plus 3*
„Не сме за първи път в Тайланд , има с какво да сравняваме. Така че този хотел е най-лошият. При избора на хотел бяхме пленени от снимките на зеленина и бунгала. Но не беше така... Въпреки че в хотела наистина имаше много зеленина.
Красива местност, която се обгрижва и отделя специално внимание. За разлика от гостите на курорта, към тях няма никакво внимание, а само пълно игнориране.
Гнус: Не е за вярване какво откри в чантата си пасажерка след полет с пияна жена
„Бунгало“ е просто красиво име и нищо повече, там няма бунгало. Гледайки хотела, ми напомня на руски пансион и тук свършват всички положителни страни“, разказва тя.
Минусите са много повече от плюсовете
„В стаите няма WI-Fi, има го само на рецепцията. Телевизорът в нашата стая не работеше, или по-скоро посочените руски канали.
Сейфа не беше в стаята, а на рецепцията. За да поставите/изнесете ценности, трябва всеки път да се регистрирате при администратор. В същото време, за да използвате шкафчето, е по-добре да закупите ключалка в близкия магазин 7-Eleven. В противен случай безопасността на вашите вещи не е гарантирана.
За други въпроси е безполезно да се свържете. В отговор на молбите ни за решаване на проблеми имаше само обещания и това беше всичко.
Счупеният телевизор, след 10 дни почивка, не беше поправен. Искането ни да ни преместят в друга стая също беше отказано. Въпреки факта, че поискахме всякакви, дори и да беше по-евтино, отколкото платихме. Също така ненатрапчиво беше предложено да помогнем за решаването на този проблем срещу заплащане, с което, разбира се, не се съгласихме“, споделя още за кошмара си Саша.
Служителка на яхта на милиардери разкри как се процедира при пиратско нападение
Почистването на стаите е отвратително
„Чистят лошо и няма значение дали оставяте бакшиш или не... Скъсано спално бельо, мръсни чаши от предишни гости, прах, подовете не са измити, малки мравки бяха из цялата стая през целия престой.
Вратата на килера беше счупена, контактите продължаваха да падат. Мислехме, че само ние сме така, но когато общувахме със съседите си, се оказа, че всички са третирани по този начин“, разкри Саша.
Храната в хотела ставаше за ядене, но за съжаление еднотипна
Тя споделя, че от хотела всеки ден са им давали абсолютно една и съща храна.
Яйца, колбаси, ориз, препечен хляб, конфитюр, зеленчуци, зърнена закуска, сок, мляко, чай, кафе, само диня като плод и рядко е имало ананаси.
Ротавирусът като черешката на тортата
„По време на престоя ни в хотела имаше ротавирус. Екскурзоводът премълча това при първата среща, въпреки че знаеше всичко, тъй като много туристи, които се регистрираха при нас, се обърнаха към него за помощ.
Не ни заобиколи и нас - след няколко дни решихме да не експериментираме с храната и да отидем в кафене Колобок с руска кухня, което многократно беше препоръчано от ръководството на хотела, който се намира от другата страна на пътя. Накратко да кажа, че храната там не е за всеки“, твърди Саша.