Американска туристка плати 520 евро сметка за два коктейла и две порции морски дарове в заведение на гръцкия остров Миконос, съобщава британският The Sun.
Гневната 25-годишна Амбър Пейс заклейми ресторанта „DK Oyster“ като „измамнически“ и се зарече никога повече да не се връща там.
Заведението, обаче, е не кое да е. То се прочу в цял свят с няколко шумни скандала, свързани именно с високи цени и некоректно обслужване.
В pochivka.blitz.bg вече сме ви разказвали за чутовната разпра между младоженци, седнали "да похапнат" набързо в заведението, и собственика, който отвърна грозно на нападките им.
Няколко месеца преди това майка и дъщеря също се оплакаха, че са ужилени с огромна сметка, а сервитьорите ги заплашили с полиция и съд.
Очевидно туристите продължават да не проучват предварително местата, които посещават, а собственикът не е променил нищо в обслужването.
Новата жертва е помощник-мениджърът от Ню Йорк Амбър Пейс, която била на воаяж по гръцките острови Санторини, Крит и Миконос с приятеля си Обри през май. На ресторанта попаднали случайно, виждайки че имат право на безплатни шезлонги, ако си поръчат от менюто. Поръчали си две напитки – Ягодово дайкири и Пина Колада, и две мезенца. Направо не повярвали на очите си, виждайки сумата 520 евро.
Амбър разказва пред The Sun какво е пишело в менюто и подчертава, че с приятеля ѝ изобщо не схванали какво означава „на грамаж“: „20 евро за пържените калмари, които аз взех. А моят приятел взе крачета от кралски рак, за които пишеше 32 евро. Казах на сервитьора три пъти „моля, уверете се, калмарът че е този от 20 евро, не искам нищо повече от това“ и той продължаваше да казва, че разбира.
Получихме храната си и беше отвратителна. Още преди да знаем цените. Моите пържени калмари бяха гумени и нямаха вкус, а ракът на моя приятел беше супер солен. Когато на сметката видяхме 98 евро за пържени калмари и 185 евро за крака от кралски рак… не знам как не избухнахме“.
Реално меню с коктейли двойката не вижда – само сервитьорът им изброява какви напитки предлагат, които също в крайна сметка се оказват значително по-скъпи от нормалните цени по 110-120 евро за един. На възраженията на младата двойка, че са си поръчали на цените в менюто, сервитьорът отговорил, че донесеното им е било по-голям грамаж.
Бесни, те решиха да се върнат на мястото на следващия ден и да говорят с мениджъра, но си тръгнали разочаровани, защото им се подиграли, че не са чело по-внимателно менюто.
„Той беше направо груб и реагира сякаш е имал тези проблеми и преди, така че това не го впечатли. Той всъщност ни каза, че ние сме виновни, че не сме прочели правилно менюто.
Той се изсмя в лицето ни и не направи нищо по въпроса. Ужасно преживяване и това място носи лошо име на Миконос. Потърсихме отзиви за мястото след всичко това се оказа, че има предупредителни флагчета срещу него на всички туристически уебсайтове, защото са известни с това, че обират туристите. Никога повече не искам да стъпвам в Миконос заради това преживяване“, казва Амбър.
Оказва се, че това е пореден подобен случай в същото заведение.