Хотелиери изброиха най-ужасните навици на гостите си

„Някои гости ще положат много усилия, за да откраднат. Може дори да поискат допълнителна тоалетна хартия, за да я сложат излишъка в куфара си“, казват те

https://pochivka.blitz.bg/narachnik/xotelieri-izbroixa-nai-uzasnite-navici-na-gostite-si Pochivka.blitz.bg
Хотелиери изброиха най-ужасните навици на гостите си

Собствениците на хотелите изброиха най-лошите навици на гостите – сред тях са кражбите и желанието за парти в стаята.  Един от най-неприятните видове пътници, хотелиерите назоваха тези, които организират партита в стаите си.

„Тези хора организират партита и носят огромни хладилници, пълни с много бира и други видове напитки“, казаха събеседници и се оплакаха, че купонджиите оставят след себе си стаи „украсени с остатъци от коктейли“.

Освен това собствениците на хотели не обичат, когато летовниците крадат неща от стаите им.

Неизвестна руска република крие последните езичници на Европа

„Някои гости ще положат много усилия, за да откраднат. Може дори да поискат допълнителна тоалетна хартия, за да я сложат излишъка в куфара си“, казаха те.

Сред най-откраднатите вещи са батерии за дистанционно управление, закачалки за дрехи и хигиенни продукти.

Също така много хотелиери отбелязаха, че се дразнят от туристи, които се опитват тайно да вкарат още хора в стаята си.

В Китай вече и гледките са фалшиви! Разкриха голяма туристическа шашма

„Да, те знаят, че стаята има единично легло king size и малък стол в ъгъла. Но това няма да им попречи да резервират стая за един или двама души и след това да се промъкнат вътре с още няколко души“, оплакаха се те.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Горещи

Коментирай
6 Коментара
е гати тъпия сайт
преди 2 години

Е гати глупавата статия....баси малоукниците дето сте......

Откажи
денди х
преди 2 години

Забравихте да пишете и това,че се напива обилно с вода преди да се изнесат.Тоалетна хартия искали...

Откажи
Marto
преди 2 години

Много бъркате. Няма да се увличам да пиша дълго, защото не ми плащате за това :) Когато се прави ценообразуването на стаята на ден и в нея се слагат всички неща които сте написали и се следят само дали има наличности, за да се зареди в случай на нужда.

Откажи
Marto
преди 2 години

Самите хотелиери са щастливи като камериерката докладва че липсват хавлии примерно. Това си е реклама за хотелът след това и означава, че на човекът му е харесало и пак ще се върне.

Откажи
Marto
преди 2 години

Това за което се следи са по-сериозни вещи като телевизор, минибар, сейф или някоя електронна джаджа струваща много пари като Плейстейшън примерно.

Откажи
Marto
преди 2 години

От самата нощувка, която е или на стая или на легло не се печели особенно много. Основния оборот идва от бара, ресторанта, доп ектри, които ще намерят начин да си платите отделно от all inclusive. Така че дали ще влязат 4 вместо 2-ма, при положение че няма да имат закуска и вечеря....

Откажи