Сигурно сте забелязали, че много ресторанти за бързо хранене имат червено и жълто лого. Но замисляли ли сте се защо са избрани точно тези цветове?
Именно тези цветове привличат купувачите, без те да го осъзнават. Настроението, което предизвикват червеното и жълтото, е идеално за техния целеви пазар. Червеното стимулира апетита и привлича вниманието, докато жълтото предизвиква усещане за щастие и общителност.
С тях на купувачите се казва, че трябва да влязат и да купят храна възможно най-скоро и след това да се върнат възможно най-кратко, за да събудят отново чувството на щастие и удовлетворение след бързо хранене.
Селото, в което отровните змии са домашни любимци: Нормалното за тях е зловещо за нас!
Освен това жълтото е най-видимо на дневна светлина, поради което буквата "М" в логото на McDonald's се вижда от голямо разстояние.
Трябва също така да се спомене, че все повече ресторанти за бързо хранене напоследък решават да боядисат ресторантите си в зелено. С това те се опитват да съобщят, че техните продукти са екологично приемливи.
Старо военно летище се намира на дъното на този български язовир
Нашият мозък разпознава „езика“ на цветовете много по-бързо от думите, защото цветовете действат директно върху нашите емоции.