Потресаващи кадри: Инвалид бе принуден да пълзи на ръце до тоалетната в самолет на Wizz Air

Представител на Wizz Air изрази съжаление за инцидента и отбеляза, че компанията ще работи за оборудването на самолетите с бордови инвалидни колички

https://pochivka.blitz.bg/pateshestviya/potresavashti-kadri-invalid-be-prinuden-da-palzi-na-race-do-toaletnata-v-samolet-na-wizz-air Pochivka.blitz.bg
Потресаващи кадри: Инвалид бе принуден да пълзи на ръце до тоалетната в самолет на Wizz Air

Източник: Снимка: Shutterstock

Стюардесите на Wizz Air принудиха мъж с увреждания, използващ инвалидна количка, да пропълзи до тоалетната в самолет. Инцидентът е заснет на видео, публикувано от Daily Mail.

3 безценни съвета от стюардеси за опаковане на багаж

Изяснява се, че Спенсър Уотс е летял от Гетуик за Рим и е помолил стюардесата да му помогне да стигне до тоалетната в бордова инвалидна количка.

 

Тя отговори, че в самолета няма количка, така че няма как да помогнат на Уотс.

Записът, разпространен онлайн, показва мъжа, който пълзи по пътеката на ръце към тоалетната.

Не взимайте с вас тези неща на почивка, безсмислено е

Представител на Wizz Air изрази съжаление за инцидента и отбеляза, че компанията ще работи за оборудването на самолетите с бордови инвалидни колички.

През януари пилот на Canadian Porter Airlines отказа да позволи на човек с увреждания да се качи на полет. Мъжът не беше допуснат в самолет заради батериите в количката му.

От Wizz Air пуснаха официална позиция относно случая.

„Искрено се извиняваме за неприятното преживяване, което е имал наш клиент на полета Лондон Гетуик-Рим.

Ние осъзнаваме колко важни са инвалидните колички за нашите пътници с увреждания и екипажът ни на борда е обучен и се стреми да предоставя специална помощ при поискване винаги, които наш клиент се нуждае от такава.

За съжаление, по време на този конкретен полет не е имало налична инвалидна количка за пътеката, с която се се асистира на пътника да стигне до тоалетната. Предвид ситуацията, нашият кабинен екипаж е предложил лично съдействие на пътника при пренасянето му до задната тоалетна.

Wizz Air съжалява за прининените неприятни емоции и се ангажира да работи още по-усилено, за да осигури инвалидни столове за пътеката във всички свои самолети.

Авиокомпанията подчертава, че тази цел вече е постигната на пазари като България, където към днешна дата 100% от флотилията в страната разполага с такива.“

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Горещи

Коментирай