Австралийска стюардеса посочи четирите най-често срещани навика на пътниците, които дразнят членовете на екипажа. Тя сподели мнението си в социалните мрежи.
Експерт разкри как да скрием парите си по време на пътуване
Според 21-годишната стюардеса Бронте Сирсън често хората отказват да покажат бордната си карта на входа на самолета, твърдейки, че „знаят за къде летят“.
Момичето обясни, че членовете на екипажа са длъжни да се уверят, че пътникът е на правилния полет. Освен това те ще ви помогнат лесно да намерите мястото, посочено на билета.
Сирсън също мрази, когато пътниците поръчват сложни и странни ястия. Например, когато искат да ядат „тост с шунка и сирене, но без шунка и сирене“, каза момичето.
В същото време пътниците се държат доста грубо с членовете на екипажа. Освен това туристите обичат да се оплакват от продължителността на полета, въпреки че времето на полета е посочено предварително на билета. „Самолетът лети бавно“, имитира стюардесата пътниците във видеото си.
Пътници се биха в самолет заради наклонена седалка ВИДЕО
Освен това Сирсън каза, че туристите, които нямат време да поставят своя ръчен багаж на горните рафтове, все са разстроени и се оплакват на стюардесите. Те обаче не искат да сложат своите чанти под предната седалка.