Летенето винаги е стресиращо и всеки пътник иска екипажът да се отнася към него по специален начин. “Според germania.one. Ще покажем как да постигнем това.
Тези, които плащат повече, получават повече: въпреки че това твърдение е правило при пътуването със самолет, пътниците все още могат да получат изключителна услуга по друг начин.
Най-гигантският хотел в света, подобен на приказна пустинна крепост - Абрадж Кудай
Благодарение на това ще се отнасят с вас като със специален клиент. Стюардесата Аманда Плева описва в блога си в кои ситуации тя обслужва някои пътници по-добре от други “Според germania.one, тя пише, че най-лошата част от работата й не е, когато избърше нечие повръщано от пода или изслушва скандалите на гневен пътник. А тогава, когато момичето застава на вратата на самолета и поздравява хората, а те от своя страна просто я игнорират.
Разбира се, приветливостта „не е включена“ в цената на билета, обаче никой не е отменил правилата за учтивост. А това би улеснило работата на стюардесата.
Според Плева, VIP пътниците са най-дружелюбни. Но това се дължи повече на факта, че в първа класа летят по-малко хора.
Следователно, те имат повече време да установят контакт по време на полета. Момичето уверява, че мнозина просто не разбират, че учтивостта и добронамереността вършат чудеса.
Ако човек поздрави и се усмихне, може да бъде сигурен, че екипажът ще забележи това и ще му се отблагодари: в единия случай - с безплатно питие, в другия - с трансфер на празно място, в третия - просто с извънкласно обслужване. Стюардесата подчертава, че тя и колегите й ценят приятелските лица и винаги отговарятс взаимност.