За много туристи турската Анталия е била и остава любим курорт. Нейните атракции, голям избор от хотели, плажове, търговски и развлекателни центрове се хвалят от почти всички, които са били тук.
Вярно е, че туристите не забравят за минусите, въпреки че обективно са по-малко от плюсовете.
Ето от какво най-често недоволстват гостите на турската ривиера:
1. Скъпотия
В сравнение със същата Алания, Мармарис или Кемер, цените за обиколки и хотели в Анталия винаги са между 10-40% по-високи. Тяхната висока цена е свързана с факта, че Анталия е най-популярният от всички турски курорти и, както знаете, трябва да плащате за "марката".
Туристите не могат да простят на Анталия факта, че на високи цени обслужването и качеството на услугите тук в никакъв случай не са изключителни.
2. Непоносима горещина
Много от нашите сънародници обичат да ходят на почивка през юли и август. Въпреки че точно тези месеци са най-малко подходящи за почивка в Анталия - задушаващата жега, съчетана с висока влажност, прави престоя тук истинско изпитание. Но вместо да планират почивката си по различен начин, туристите просто заминават за Анталия и се оплакват от там.
Тайната стая в Мулен Руж, в която можете да спите само 3 дни в годината СНИМКИ
3. Лошо летище
Водещият турски курорт изненадва някои с летището си. Той е близо, но от него се извиват километрични опашки, които често стигат до улицата. Не винаги е ясно за пристигащите, че на летището има два терминала и не всички табла показват всички полети, пристигащи на въздушното пристанище.
4. Много хора
Смешното е, че почиващите се оплакват от огромния брой собствени сънародници. Балканците много обичат този курорт, но се държат там както са свикнали у дома: някои пият много, а други крещят силно, трети си пазят шезлонги до басейна и закусват на блок маси.
Ретро СНИМКИ разкриват как са изглеждали Малдивите преди масовия туризъм
5. Местно поведение
Един от основните фактори, който според туристите разваля цялото впечатление за почивката. Лайците от Анталия се характеризират като агресивно натрапчиви, сервитьорите – бавни и неприветливи, собствениците на кафенета – стремящи се да включат в сметката това, което туристите не са поръчали или това, което първоначално не е било представено като платена услуга.
Призът за ужасно поведение обаче отива при продавачите на улицата, пазара и магазините. Опитите за измама, за назоваване на безсрамно висока цена, за продажба на стоки под прикритието на безплатен продукт, за който след това искат пари, са само част от греховете, в които гостите на Анталия обвиняват продавачите.