Клиенти на туроператора TUI казаха, че не могли да отидат на меден месец поради анулиране на полета и закъснели възстановявания.
Британците Йовита и Джани Конради от Англия планираха да прекарат десет дни на Мавриций след сватбата си. Планът им обаче се провали – полетът, за който двойката имала билети, бил отменен само седмица преди пътуването.
В същото време на съпрузите беше предложено да платят допълнителни 2000 паунда за нови билети за друг самолет или напълно да отменят ваканцията. Те поискаха възстановяване, но парите не пристигнаха навреме, така че двойката не можа да резервира полети за други дати.
Отбелязва се, че младоженците дълго време са спестявали пари за пътуването и са теглили заем, за да платят частично почивката.
„Толкова съм разстроена. Съпругът ми говори с TUI в продължение на три часа вчера, опитвайки се да разбере какво могат да направят, в крайна сметка - нищо“, каза жената.
Според двойката не само ще пропуснат ваканцията, но и ще загубят 200 паунда за невъзможни разходи и резервиран хотел.
Представителят на туроператора се извини за причиненото неудобство и обеща да разгледа ситуацията.
„Съжаляваме, че г-н и г-жа Конради са останали разочаровани. Тъй като полетът е изпълняван от авиокомпания, която не е TUI и е отменен от превозвача, пътниците имат право на пълно възстановяване“, каза той.