Рецепционистка посочи най-досадните и нагли навици на туристите

Рецепционистка посочи най-досадните и нагли навици на туристите

Много коментатори подкрепиха администратора на хотела и признаха това поведение на гостите като арогантност: „Хора, бизнесът не работи така“

Британка, която работи на рецепцията в хотел, назова най-досадните навици на гостите на хотела. Жената с никнейм @sammiekahkola записа видео в TikTok, където разказа за работата си в хотелиерството и как се справя с трудни клиенти.

Записът, който е получил повече от 300,000 гледания, привлече вниманието на The Sun.

По-специално, Сами Какола беше възмутенa от честите искания на гостите да надградят класа на стаята безплатно. Според нея гостите винаги очакват, че просто ще сменят резервираната стая с по-добра и казват: „Ако стаята е свободна, защо не можете просто да ме сложите там, няма да се използва от друг гост”.

Смъртоносното езеро с температура над 1000 градуса

Много коментатори подкрепиха администратора на хотела и признаха това поведение на гостите като арогантност: „Хора, бизнесът не работи така“, „Каква наглост“, „Да направим паралел, да кажем, че клиент е поръчал бургер, но е очаквал пържола, защото ресторантът разполагаше с такава."

Кахкола каза още, че някои гости не искат да плащат за късно напускане от хотела и се опитват да измамят служителите. Такива гости се напускат, слизат на рецепцията, заплащат престоя си, но след това се връщат в стаята си, мислейки, че това ще им помогне да избегнат допълнителни такси.

Саквала Чакрая - древната карта, разкриваща тайните на вселената

Кахкола отбеляза също, че малка част от гостите са сигурни, че настаняването в хотела ще бъде безплатно, ако избегнат процедурата за напускане и не плащат на рецепцията.

Момичето разказа как един клиент на хотела, в който работи, се обадил и се оплакал, че са му начислили такса за стаята, в която е отседнал няколко дни по-рано. Той заявил, че не е отишъл на рецепцията при напускане и поради това хотелът няма право да тегли средства от картата му.

Харесайте pochivka.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

@sammiekahkola

When a guest thinks that they won’t get charged for anything because they didn’t “check out” #HotelTikTok #FrontDesk #fyp

♬ original sound - Sammie Kahkola

Коментирай