Авиокомпанията Ryanair отказа инвалидната количка на инвалид и го принуди да изпълзи от самолета. За това разказа самият пътник в социалните мрежи.
Според публикацията Ейдриън Кеоу е поискал специално съдействие от авиокомпанията предварително, тъй като той може да се придвижва само с инвалидна количка.
Изненадващо: Ще се учудите кои всъщност са най-големите държави в света
Нещо повече, мъжът платил за услугата, но, след като самолетът кацнал на летище Гьотеборг в Швеция, на пътника било казано, че ще трябва да чака поне час.
„Нямах друг избор, освен да изпълзя от самолета“, написа Кео в социалните медии и предизвика полемика сред абонатите.
Някои потребители защитиха авиокомпанията, като подчертаха, че не превозвачът, а летището е отговорно за подпомагането на клиенти с ограничена подвижност. В същото време, както заявиха други потребители, летището често няма капацитет да помогне на всички пътници в нужда наведнъж.
Има обаче и такива, които споделят критиките на Кеоу към Ryanair.
5 причини да не ходим в Турция за морската си почивка
„Не се изненадвайте, баща ми не получи вода по време на полета си миналата седмица, за да си вземе лекарството“, „Къде беше екипажът по това време? Хората наистина ли стояха и гледаха какво се случва?“, „Мисля, че е жалко, че авиокомпанията изобщо взема пари за тази услуга“, пишат коментатори.
Когато публикацията стана вирусна онлайн, ръководството на Ryanair я забеляза и отхвърли всички обвинения. Те също така подчертаха, че помощта за хора с увреждания не е платена услуга, въпреки че Кеоу твърди, че е дал пари за това при резервацията.